  • 21. Data: 2015-01-27 00:28:10
    Temat: Re: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:ma5q8j$fao$3@node2.news.atman.pl...

    > Ale problem zwrotów jednak mają wspólny.

    To trzeba dopiero udowodnić czy poziom zwrotów dziś jest
    takim dużym procentem jak wtedy w Pewexach... Masz jakieś
    współczesne dane na ten temat czy tylko tak sobie zgadujesz?

  • 22. Data: 2015-01-27 00:29:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > piłem do skali zjawiska. Patrząc okiem klienta, wolałbym mieć 100%
    > pewności że moim... samsungiem s5 nie bawił się przez 14 dni ktoś inny.

    To nie będziesz kupował w sklepie online, skoro wiesz że taki
    sklep jest prawnie obciążony takim obowiązkiem, nie? :-)

  • 23. Data: 2015-01-27 00:33:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...
> [...]
    .com...

    > stad, ze to jest zwykly wezel kabli. kilka wchodzi i kilka wychodzi. to
    > nawet nie jest pudelko. nie ma tam zadnego guzika,

    Miałeś to w rękach i bawiłeś się tym, oglądając szczegółowo z bliska?
    Czy tak sobie tylko gdybasz frywolnie? :-)

    Bo "zwykły węzeł kabli" to z całą pewnością to nie był, bo inaczej
    nie byłoby możliwe w taki sposób przekazanie danych z *różnych*
    telefonów różnych firm i standardów.

    No tak, zapomniałem że Ty wierzysz w magię...

    > poza tym dodatkowa pewnosc daje mi wypowiedz pracownika tego punktu. chyba
    > wie odrobine lepiej od ciebie jakiego sprzetu uzywa. wiec nie tedy droga.
    > <rs>

    Jestem na 100% pewny że ten pracownik nie ma bladofiołkowego pojęcia
    co siedzi w środku tego urządzenia - kazali mu tak podłączać i to nacisnąć
    i to robi.
    A że czasem się rypnie i naciśnie nie to co trzeba to masz obce kontakty.

    Ja widziałem podobne urządzenie w sklepie AT&T w USA i uwierz mi, że
    jest tam procesor w środku, są guziki, mimo że z daleka wygląda to jak
    wiązka kabli, bo ma różne końcówki do wszelakich Samsungów, Nokii,
    Motoroli czy innych badziewiów sprzed ery unifikacji do micro-USB...

  • 24. Data: 2015-01-27 02:07:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Ja widziałem podobne urządzenie w sklepie AT&T w USA i uwierz mi, że
    jest tam procesor w środku,...
    ---
    A w lusterku na CAN nie ma ?

  • 25. Data: 2015-01-27 08:01:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:ma6pl2$291$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    > Ja widziałem podobne urządzenie w sklepie AT&T w USA i uwierz mi, że
    > jest tam procesor w środku,...
    > ---
    > A w lusterku na CAN nie ma ?

    W lusterku nie ma - może w drzwiach, pod guzikami sterującymi
    lusterkiem jest większa elektronika, ale w lusterku jest tylko motorek.
    Wiem, bo rozkręcałem kilka takich :-)

  • 26. Data: 2015-01-27 08:02:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.01.2015 o 00:29, Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    >
    > To nie będziesz kupował w sklepie online, skoro wiesz że taki
    > sklep jest prawnie obciążony takim obowiązkiem, nie? :-)
    jasne że kupuje i będę kupował w sklepach internetowych. Ale nie
    wszystko. Jednak jeśli wszystkie sklepy stacjonarne splajtują, a ja
    przez internet kupie nowe urządzenie, które będzie miało licznik czasu
    pracy nabity na kilka dni, zażądam wymiany na koszt sprzedawcy, albo
    sprawa do sądu.
    ToMasz

  • 27. Data: 2015-01-27 08:04:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > kupie nowe urządzenie, które będzie miało licznik czasu pracy nabity na
    > kilka dni, zażądam wymiany na koszt sprzedawcy, albo sprawa do sądu.

    Ty zażądasz, inny nie zauważy i interes będzie się kręcił dalej. Nie bój
    się.

  • 28. Data: 2015-01-27 09:40:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ty zażądasz, inny nie zauważy i interes będzie się kręcił dalej. Nie bój
    > się.
    słuszna uwaga. Smutne, ale masz racje

    ToMasz

  • 29. Data: 2015-01-27 11:41:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-27 o 00:28, Pszemol pisze:

    > To trzeba dopiero udowodnić czy poziom zwrotów dziś jest
    > takim dużym procentem jak wtedy w Pewexach... Masz jakieś
    > współczesne dane na ten temat czy tylko tak sobie zgadujesz?

    A publiczne skargi ludzi którzy w nowych laptopach, tabletach
    czy telefonach znaleźli skonfigurowane np. czytniki poczty
    i żądają wymiany, zwrotu pieniędzy lub upustu bo chcieli sprzęt
    nowy i nie używany nie uważasz za problem ?

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2015-01-27 17:08:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    "ToMasz" napisał:
    >Na litość boską, ten przepis funkcjonuje u nas już od wielu lat, a Ty
    >napisałeś - cytuję: "To *będzie* duży problem". Byłem pewny, że piłeś
    >do tej nowelizacji ustawy, która weszła w życie 25 grudnia. Bo co się
    >zmienia w przypadku zakupu na odległość? Wydłużenie czasu na
    >odstąpienie od umowy z 10 do 14 dni? I te 4 dni to będzie taki wielki
    >problem? Serio? Pozwolę sobie nie uwierzyć.

    I tu masz racje. Zwrot przy sprzedazy na odleglosc jest od lat, wiec
    problem znany...

    J.