  • 21. Data: 2008-12-19 11:39:27
    Temat: Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Oledzki"
    >Jakbyś był moim pracownikiem, to byś po prostu został wyśmiany
    >i wywalony na zbity pysk. Za marnotrastwo.

    Pociesz się, jakbyś Ty był jego pracownikiem, zostałbyś wyrzucony
    i zastąpiony studentem za najniższą krajową. ;->

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 22. Data: 2008-12-19 12:40:33
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 19 Dec 2008 12:39:27 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Oledzki"
    >
    >Pociesz się, jakbyś Ty był jego pracownikiem, zostałbyś wyrzucony
    >i zastąpiony studentem za najniższą krajową. ;->

    A jakby to była uczelnia prywatna to by temu studentowi z wypłaty
    potrącali za studia koniecznie co miesiąc bo wtedy czesne jest
    najwyższe. Autentyk. ;-)

    Zdrówko

  • 23. Data: 2008-12-19 13:11:51
    Temat: Re: przepustowosc lacza a umowa
    Od: marcin <m...@w...pl>

    On 19 Gru, 09:44, "Lee" <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "marcin" <m...@w...pl> napisal w
    wiadomoscinews:cd66bb79-08fd-4188-83ae-aff3224514b8@
    35g2000pry.googlegroups.com...

    > ile placisz za te 10Mb ? Bo cena rynkowa za gwarantowane 10Mb to okolo 1800
    > zl netto.
    >
    > Lee

    mam w dupie ile kosztuje gwarantowane 10 mb
    ja podpisuje umowe i pytam sie w salonie Aster City na czym polega te
    do 10 mb a nie 10 mb a oni mi tak odpowiadaja ze po ich sieci mam
    gwarantowane 10 mb/s koledzy rodzina tez podpisuja na tej zasadzie
    umowe i maja te predkosci cala dobe a mnie oszukuja w aster bo takiej
    predkosci w ogole nie uzyskuje uzyskuje max 1100 kB/s nie mialbym nic
    przeciwko gdybym mial taka predkosc cala dobe ale qrwa jak miedzy 17 a
    23 jak kbciazenie jest najwieksze to predkosc schodzi nawet do 300 kB/
    s to w dupie mam taki internet

    place 150 zl i w dupie mam ze twoje gwarantowane 10 mb kosztuje 1800
    zl amsz kase to placisz ja zawieralem umowe to 2 sprzedawcow w salonie
    5 osob na infoliniach tlumaczylo mi tak jak ja pisze ze w sieci aster
    mam gwarantowane 10 mb i tyle, gdzie w ogole to mozna zglosic ze oni
    tak oszukuja ludzi, przeciez to nie jest zgodne z jakimis prawami
    konsumenta

  • 24. Data: 2008-12-19 13:20:53
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > mam w dupie ile kosztuje gwarantowane 10 mb
    (...)
    > place 150 zl i w dupie mam ze twoje gwarantowane 10 mb kosztuje 1800
    (..)

    Masz tez pewnie ze 13-14 lat bo twoja wypowiedz jest na tym poziomie.

    Lee

  • 25. Data: 2008-12-19 14:20:09
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 19.12.2008, Patryk Włos <a...@o...pl> wroted:

    > Nie wiem. Ale chciałbym mieć wybór. I chciałbym być jasno poinformowany,
    > że taki wybór istnieje - tzn. chciałbym, aby oferta gwarantowana była
    > prezentowana potencjalnemu klientowi w reklamach itp. równorzędnie do
    > oferty "ekonomicznej".

    Przede wszystkim, żeby klient wiedział za co płaci. Żeby mógł wybrać między
    łączem 1Mb/s na którym w większości przypadków choćby do sieci opratora
    dotrze w okolicach 1Mb/s, a łączem "5Mb/s" na którym nominalną przepływność
    zobaczy raz w roku. W środku wakacji. O czwartej nad ranem.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 26. Data: 2008-12-19 14:24:50
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 19.12.2008, Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> wroted:

    > Wszystkie te sprawy reguluje rynek i nic z tym nie zrobisz. Uważam, że
    > nawet nie powinno sie z tym nic robić, bo na końcu drogi ingerencji
    > organów państwa w życie obywateli i biznes jest piekło totalitaryzmu.

    A co leży na końcu drogi deregulacji, to sobie możemy właśnie zaobserwować.

    GS

  • 27. Data: 2008-12-19 14:36:55
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Patryk Włos <a...@o...pl> wrote:

    > Na szczęście pracuję w normalnej firmie.

    W której dochodzi do takich nadużyć i są one tolerowane?
    Czy po prostu oszukujecie nieświadomego pracodawcę?

    > ps. Marnotra_W_stwo.

    A tak, dzieki. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 28. Data: 2008-12-19 14:39:49
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Oledzki"
    >
    > Pociesz się, jakbyś Ty był jego pracownikiem, zostałbyś wyrzucony
    > i zastąpiony studentem za najniższą krajową. ;->

    I potem taki student rekomenduje łącze 200Mbps do firmy,
    która ma 200 komputerów. Zysk, rzeczywiście. Nie wiem
    jak Włosowi nie jest wstyd.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 29. Data: 2008-12-19 14:54:43
    Od: marcin <m...@w...pl>

    On 19 Gru, 14:20, "Lee" <l...@p...onet.pl> wrote:
    > (...)
    >
    > (..)
    >
    > Masz tez pewnie ze 13-14 lat bo twoja wypowiedz jest na tym poziomie.
    >
    > Lee

    zgladles mistrzu w styczniu koncze 13

    tak czy siak wypisuje sie z tego grona , bo odpowiedzi to ja nie
    dostalem tylko ja zadaje konkretner pytania
    a tu sobie koledzy rozmawiaja na inne wesole tematy

    tak czy siak dzieki

    Pozdr

  • 30. Data: 2008-12-19 15:47:55
    Od: mahe <m...@g...pl>

    Patryk Włos pisze:

> [...]
    > że taki wybór istnieje - tzn. chciałbym, aby oferta gwarantowana była
    > prezentowana potencjalnemu klientowi w reklamach itp. równorzędnie do

    Chcesz mieć wybór, no to proszę:
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/internet/Frame_R
    elay_tp?_s=503756

    Wybór pośredni to np. Internet DSL w TPSA lub podobne w innych.

    Usługi profesjonalne nie są reklamowane dla ogółu, bo to nie jest grupa
    docelowa (tzw. target) ;)

    --
    pzdr
    mahe