  • Data: 2015-08-05 09:09:42
    Temat: Re: przerwa na świecach
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-04 o 23:33, re pisze:
    > ...i od tego prania łatają Ci się dziury
    Nie wiem, jak to rozumieć. Ty codziennie stare wyrzucasz i bierzesz nowe?
    Jacek
    PS
    Na pewno elementy układu WN nie są wieczne, ale to nie powód, żeby jak
    coś obrośnie brudem i występuje duża upływność wymieniać na nowe, które
    jest tylko o tyle lepsze, że jest nowe i czyste.
    Nie miałem auta starszego, niż 10 lat i jak sięgam pamięcią raz tylko
    wymieniałem przewody WN, bo zaczynały się robić spękania.