    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Date: Wed, 23 Oct 2013 23:38:51 +0200

    Powitanko,

    > Może będę wzywany na świadka. Cóż, poświęcę się. Ktoś musi inaczej to
    > się nigdy nie skończy.

    Mam taki radykalny pomysl: zacznij jezdzic prawym pasem, ruszaj spod
    swiatel myslac o innych (oni tez chca przejechac). Nie popieram zachowan
    o jakich piszesz, wrecz przeciwnie, zycze powodzenia, ale zastanow sie,
    czy to Ty nie prowokujesz tego typu zachowan. Raczej rzadko sie zdarza,
    by ktos przejawial agresje na drodze ot tak bez zadnej przyczyny.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa