  • Data: 2013-10-24 09:30:17
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-24, Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> wrote:

    > Aby tak kiedyś się stało. Ostatnio coraz częściej obserwuję przejaw
    > jeszcze bardziej kretyńskiego zachowania (bo jak komuś się bardzo
    > spieszy, to przynajmniej rozumiem, dlaczego tak się zachowuje). Gość
    > jedzie na moim zderzaku, ale wcale nie zamierza wyprzedzać. Ile razy na
    > przykład było, kiedy po wyprzedzeniu lewym pasem kolumny tirów i
    > pekaesów zjeżdżam na prawy pas, a tamten wcale nie przyspiesza,
    > utrudniając mi przy okazji wyprzedzenie kolejnych samochodów. Jakby
    > psychologicznie musiał trzymać się czegoś, co jedzie z przodu.

    No to normalne - wiekszosc jezdzi w stadzie ;-) Przejedz sie kiedys
    szybciej autostrada albo stan na wiadukcie i poobserwuj, rzadko kiedy
    jedzie ktos pojedynczo, przewaznie jezdza grupki samochodow sobie
    na zderzakach a pozniej dlugo dlugo nic. Tez mnie wkurza jadac czasem
    jak jakis matol wyprzedzi i sie przykleja do Ciebie z przodu czy z tylu
    jakby nie mogl sobie jechac w jakiejs sensownej odleglosci.

    --
    Artur
    ZZR 1200