    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Date: Thu, 24 Oct 2013 06:41:12 +0200

    W dniu 2013-10-24 01:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail o...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Hmm, to ja chyba na jakis debili trafiam, bo wyprzedzanie w miejscu gdzie
    > nie ma na to miejsce a czesto rowniez tam gdzie nie ma to sensu zdarza mi
    > sie widziec czesto i czesto tez konczy sie wjechaniem przed maske i
    > bardziej lub mniej gwałtownym hamowaniem.
    > No cóż, szczesliwi ci, co nie trafiaja na takie przejawy syndromu małego
    > fiutka...

    to ja też muszę powiedzieć, że bardzo rzadko na takich trafiam... w
    ciągu kilkuset tysięcy km takich przypadków mógłbym policzyć chyba na
    palcach dwóch rąk. Jak ktoś siedzi na zderzaku to mrugnę mu raz prawym
    kierunkiem w wolnej chwili i leci dalej, wariat wyprzedzający bez
    wolnego miejsca trafia się rzadko, a jak jest to oprócz mnie wyprzedzi
    kilka innych aut, albo po prostu łatwo go zauważyć i wcześniej zwalniam,
    robię mu miejsce i szykuję sobie w głowie plan ucieczki z ewentualnej
    drogi jego czołówki (więc nie zaskakuje mnie nagłym hamowaniem przed maską).
    Ale może po prostu mi się coś wypaczyło- bo jak na autostradzie TIR mi
    wymusza mimo że jest spora różnica prędkości, to ani mnie to nie dziwi,
    ani nie denerwuje i jestem do tego przygotowany, ze spokojem hamuję i
    czekam aż wyprzedzi/pogada przez okno z kolegą...

    Łukasz

    Łukasz