    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Date: Thu, 24 Oct 2013 07:05:28 +0200

    W dniu 2013-10-24 06:41, dddddddd pisze:

    > ... że bardzo rzadko na takich trafiam...

    Stwierdzając to potwierdzasz znajomość terminu Budzika 'debil' i 'brak
    miejsca na wyprzedzanie' w co wątpię.
    Może to miejsce jest dla wyprzedzającego, tylko wyprzedzany panikuje? :)

    Znam takiego kierowcę i takich spotykam że: droga kreta pagórkowata,
    średnia prędkość na niej wszystkich aut to w okolicach 80-90km/h
    Ale taki jeden potrafi ciągnąć się max 70 z nosem na szybie. I co?
    Nawet ciężarówki go wyprzedzają a on sra po gaciach i panikuje by do
    rowu nie wjechać.
    Oczywiście wolno mu tak jechać, ale czy nie lepiej PKSem?

> [...]
    > bez wolnego miejsca trafia się rzadko, a jak jest to oprócz mnie
    > wyprzedzi kilka innych aut, albo po prostu łatwo go zauważyć i
    > wcześniej zwalniam, robię mu miejsce i szykuję sobie w głowie plan
    > ucieczki z ewentualnej drogi jego czołówki (więc nie zaskakuje mnie
    > nagłym hamowaniem przed maską). Ale może po prostu mi się coś
    > wypaczyło- bo jak na autostradzie TIR mi wymusza mimo że jest spora
    > różnica prędkości, to ani mnie to nie dziwi, ani nie denerwuje i
    > jestem do tego przygotowany, ze spokojem hamuję i czekam aż

    Potwierdzam.
    Takie myślenie i zachowania przejawiają doświadczeni kierowcy. Tego na
    kursach niestety nie uczą.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm