    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Date: Mon, 28 Oct 2013 19:00:14 +0000 (UTC)
    <2...@b...poznan.pl>
    <526d6558$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <526e916c$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Pozostaje pytanie czy aby jadą jedną prędkością, bo ten z przodu
    > postanowił sobie stworzyć korek.

    Rozmawiamy ogolnie czy nadal o sytuacji ktora nakresliłem?
    Bo w mojej sytuacji pisałem wyraźnie iż w zasiegu wzroku był mini korek
    spowodowany skrzyzowaniem oraz rondem znajdujacym sie zaraz za
    skrzyzowaniem.

    > Chyba nie masz wątpliwości?
    > 65 to dobra prędkość, ale tylko na strefę zamieszkania, gdzie
    > chodników nie ma.....

    Zaczynam podejrzewac, ze ty jestes normalnym piratem drogowym!
    Nie osobą, która racjonalnie dobiera predkosc i jednoczesnie nie akceptuje
    faktu ze ktos inny moze czuc sie mnej pewnie w samochodzie i dlatego nie
    pozwala sobie na taka brawure a zwyczajnym piratem drogowym.

    > Raczej wolisz liczyć zamiast myśleć.
    > Ale możesz sobie to nazywać jak chcesz.

    Tak, oczywiscie, rozmowa o konkretach to dla ciebie liczenie zamiast
    myslenia.

    > Ale ja pisałem praktycznie TYLKO o dwupasmówkach, tyle że nie raczyłeś
    > zrozumieć co czytasz.

    ROTFL
    Przyczynkiem była moja sytuacja ktora absolutnie nie miała z dwupasmówką
    nic wspolnego.

    > Nic mi się nie pomyliło, to Tobie się myli miasto z wąskimi drogami.
    > Nie każde miasto to Luboń.

    Skad te klapki na oczach?
    Czym dla Ciebie rózni sie jednopaasmowa droga w Luboniu która podałem jako
    przykłąd z podobną droga w Poznaniu?
    To jest jakis kompleks duzego miasta?

    > O pierdołach jak zwykle.
    > A już na pewno bez związku z tezą na którą odpowiadałeś.

    hihihihi
    Ciekawy "argument"

    > Jasne.
    > I co w związku z tym?
    > Można tam jechać wolniej niż się da?
    > Tylko po co?

    Zeby nie wjechac na samochody przede mna?
    Moj samochód jeszcze nie umie przeskakiwać korka...

    > Problem właśnie tym, że to co jest realne dla kapeluszników, jest
    > ograniczeniem umysłowym tych kapeluszników właśnie.
    > Ja wierzę, że Wam świat się jawi jako nieustanne zagrożenie,
    > naciśnięcie gazu również.

    To sobie wierz. Klapki na oczach i tyle...

    > Z (Twojego) punktu widzenia rowerzysty może naprawdę 50 km/h to
    > jakakolwiek prędkość.

    O, teraz jeszcze pejoratywnie z rowerzysty oberwałem...
    Fajnie.
    Ale to jest argument ze co? Ze powinienem w miejscie jezdzic 90 na
    ograniczeniu do 50 i wyprzedzac wszystkich na pasach i omijac korki
    chodnikiem?
    Bo innej alternatywy nie ma.
    Powtarzam - moje auto nie umie przeskakiwac korka.

    > Tyle że nie ma to nic wspólnego ze światem realnym i normalnym ruchem.

    Oczywiscie.
    Normalny ruch to Ty i puste drogi.

    > Tak.
    > Jak masz inaczej, to zmień drogi dojazdu i po kłopocie.

    Jakie drogi dojazdu mam zmienic?
    Na Twoje z mapy niewidki w nibylandii?
    Wymysliłes jakas bzdure, wcisnałes sobie to do głowy i teraz bronisz
    absurdalnych tez ze wszyscy w miescie jezdza 90 na ograniczeniach do 50.
    Ale juz doszedłes do tego, ze tezy nie da sie obronic co do ogólu.
    Wiec szczegółowo zszedłes, ze chodzi o dwupasmówi na których jednak
    najczesciej sa podniesione limity...
    Ale zapewne zaraz sie okaze, ze mówimy o naszych nowych obwodniachach po S5
    i S11 i wszyscy beda szczesliwi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.