    From: OMSON <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: pytanie o plyte glowna AsRock
    Date: Wed, 03 Jun 2009 12:29:42 +0200

    quent pisze:

    > Pytanie do Was - jakie macie doswiadczenia z firma AsRock? A moze ktos z Was
    > zna dokladnie ten model plyty gl?

    Mam co prawda model 4Core1333FullHD z ATI x1250(pod LGA775) ale jestem z
    niej bardzo zadowolony (idzie nawet jakieś OC uskuteczniać). Model,
    który wybrałeś ma nowsza grafikę i mostki pn/pd, myślę że to dobry wybór
    za niska cenę. Pod grafikę 2D jako tania baza spokojnie sie nada.

    Wbrew obiegowej opinii ASRock to nie jest totalna kupa a na
    potwierdzenie powiem, że mam w pracy sporą partię pecetów pracujących na
    kilku generacjach tych płyt już od lat (najstarsze 6 lat 10/24h). Na 50
    jednostek posypało sie może z 2-3 sztuki (a komputery wyposażone są w
    najtańsze zasilacze Megabajta itp zasilaczopodobne urzadzenia). Nie chce
    tutaj zachwalać tej marki ale statystyka mówi sama za siebie (jesli ktoś
    narzeka, że coś mu zdechło to trzeba brać poprawkę, że sprzęt każdej
    marki może trafić się wadliwy bez względu na renomę marki).

    Pzdr, OMSON