  • Data: 2017-12-21 16:52:24
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sam siedze glownie na xp (tu widze ta apka na qt wogole nie ma szans zadzialac bo
    wola jakas funkcje z kernel32.dll ktorej na xp jeszcze nie ma a ten team qt sie tym
    nie przejmuje za bardzo w mysl xp jest juz nie wspierany (karygopdne podejscie do
    techniki imo, ale to dygresja) (QT tez nie mam zamiaru instalowac, nie podoba mi sie
    to ich podejscie)

    Wersja 5.6 LTS sprzed dwóch lat wspiera XP -
    https://wiki.qt.io/PlatformSupport więc nie wiem o czym piszesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz