  • Data: 2017-12-21 15:35:50
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 grudnia 2017 22:34:45 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Polecam uwadze Szanownego Kolegi:
    > http://eszkola.pl/wos/kultura-osobista-7113.html
    > http://sciaga.pl/tekst/18336-19-kultura_osobista
    >
    > Może się kiedyś w życiu przydać.

    gdy zastanawialem sie kiedys nad pojeciem 'kultury' (to pojecie nie jest wbrew
    pozorom w powszechnym uzyciu zbyt jasne)
    to wyszlo mi ze wlasciwie to pojecie nie
    dotyczy bezposrednio konkretnego prymitywnego oglupialego prymitywnego małpiszona z
    usenetu ani tez ludzi dajmy na
    to nieco bardziej inteligentnych czy
    przynajmniej 'statecznych' tylko dotyczy ono standardów danego miejsca, tego jak
    pewne sprawy sa gdzies przyjmowane (i jest tez oczywiscie bezposrednia pochodną
    inteligencji bo inteligentni ludzi oczywiscie reaguja zupelnie inaczej niz
    prymitywy)

    pewne osoby zanizaja standardy wprowadzając
    w dane miejsce pewne chamskie precedensy
    - w zaleznosci z kolei od zadanej kultury
    danego miejsca sa one potem traktowane tak czy inaczej -- podobnie jak precedensy
    tworzone 'w górę' np jakies dobre teksty
    tez moga byc odbierane w sposob kretywny itd i to tez jest czescia kultury danego
    miejsca

    sam nie jestem raczej chyba wzorem uprzejmosci (dlatego ze bardzo drazni mnie glupota
    nawet nie ta niskich lotow ale nawer ta srednich) wydaje mi sie jednak ze zarazem
    daleko mi do postawy wscieklego prymitywnego agresywnego stiltowanego malpiszona
    ewidentenego prostaka i chama a takie postawy da sie zaobserwowac nieststy
    na usenecie od czasu do czasu,

    ogolnie na prymitywów szkoda tracic oczywiscie czas.. na ich zmiane tez nie ma co
    liczyc, pewni ludzie po prostu maja braki intelektualne ktorych sobie nie
    załataja tak łatwo - poniewaz nie stac ich na nic lepszego zachowują sie tak jak
    poniekąd MUSZĄ sie zachowywac..sam mam wraznie przyznam ze temat prymitywow z netu
    mam za bardzo opanowany by go drażyc dalej
    mam tez przyznam tak wiele o wiele ciekawszych rzeczy do roboty ze pochylanie sie nad
    tym czy owym matolem juz nie bardzo mnie interesuje

    wiem ze niektorzy mogliby uznac to za nieuprzejme (moj dawny ja by to chyba uznal za
    nieuprzejme, "no jak fir, jakze tak mozesz zostawic matolka i mu jakos nie pomóc.."
    itd - nieststy moge, moja pomoc
    niewiele by tu dala bo problem jest zbyt
    gleboki, kazdy powinien pomoc sobie sam,
    a kazdy moze - ja sam tymczasem mam swiadomosc powinienem sie zajac swoimi
    bardziej zlozonymi problemami lub nie swoimi ale tez bardziej zlozonymi problemami
    ktorych rozwiazywanie moze sie
    okazac po prostu o wiele bardziej wartosciowym sposobem wykorzystania czas