eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingreczne rotowanie bitmap › Re: reczne rotowanie bitmap
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: reczne rotowanie bitmap
    Date: Fri, 30 Mar 2012 16:18:46 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 57
    Message-ID: <jl4md6$k93$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jl3rs6$kbq$1@inews.gazeta.pl> <jl3t3f$c0u$1@inews.gazeta.pl>
    <jl3uva$p5j$1@inews.gazeta.pl> <jl41mb$87s$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333124326 20771 172.20.26.236 (30 Mar 2012 16:18:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Mar 2012 16:18:46 +0000 (UTC)
    X-User: fir
    X-Forwarded-For: 31.62.77.130
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:196445
    [ ukryj nagłówki ]

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

    > <f...@g...pl> napisał(a):
    > > mysle ze podwojna ilosc punktow by wystarczyla (bo sa to bledy jakby
    > > miedzy pixelowe) ale to jest spowolnienie 2x - mi chodzi wlasnie o
    > > te szybsze i poprawniejsze metody
    >
    > Tam cos gadali o tym:
    > http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=5044.0
    > Moze cos Ci sie przyda.

    tam pod linkami jest cos takiego

    // compute deltas
    int dxdx = (Bx-Ax)/320,
    dydx = (By-Ay)/320,
    dxdy = (Cx-Ax)/200,
    dydy = (Cy-Ay)/200;
    long offs = 0;
    // loop for all lines
    for (int j=0; j<200; j++)
    {
    Cx = Ax;
    Cy = Ay;
    // for each pixel
    for (int i=0; i&kt;320; i++)
    {
    // get texel and store pixel
    page_draw[offs] = texture[((Cy>>8)&0xff00)+((Cx>>16)&0xff)];
    // interpolate to get next texel in texture space
    Cx += dxdx;
    Cy += dydx;
    offs++;
    }
    // interpolate to get start of next line in texture space
    Ax += dxdy;
    Ay += dydy;
    }

    nie calkiem to rozumiem i musialbym przepisac pixelsetowa linijke
    ( z drugiej strony wydaje sie proste - A B i C to zgaduje wierzcholki
    quada w zrodle - zgadule ze A to lewy dolny B to prawy dolny a C lewy
    gorny)

    na rzie moje procedury z sinusami dzialaja tak

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/rotowanie%20bitmap.
    zip

    (trzeba rozpakowac do folderu )

    - sa artefakty i dziala nie za szybko - gdyby sie udalo jednak
    przy pomocy tego cholerstwa u gory spowodowac ze by przyspieszylo
    pare razy i artefakty zniknely to bylbym zadowolony


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: