    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Date: Sun, 24 Sep 2017 01:45:46 +0200
    <59c675b7$0$5160$65785112@news.neostrada.pl> <oq5tfr$vvh$1@dont-email.me>
    <59c67e38$0$5143$65785112@news.neostrada.pl> <oq62j3$628$1@dont-email.me>
    <ag3jl0rntsbf$.1puxcx9ifdudd.dlg@40tude.net> <oq63j6$ct0$1@dont-email.me>
    <oq6obo$5sk$1@node2.news.atman.pl> <oq6og3$uq1$1@dont-email.me>

    news:oq6og3$uq1$1@dont-email.me...

    > A ile czasu piłeś te 2 litry wody?

    Już nie pamiętam, może z godzinę? Może dwie? Naraz raczej nie, ale
    rzeczywiście, niezbyt długo. Kranówa mnie aż tak nie rozbraja.

    > Bo wypicie 2 litrów na raz, duszkiem, zetnie każdego.
    > Nawet kranówki.

    Na mnie tak dzziała akurat tylko w miarę czysta woda. Już w herbacie, nie
    stwierdziłem takiego działania. Opierdzielenie w pół godziny 2l (w trakcie
    upałów przerób jest dość wysoki) coli także nie przywodzi żadnych sensacji,
    jedyny minus, żze po tym często się chodzi pryskać do klopa. Nabyłem
    zgrzewkę wody średnio-wysoko mineralnej, gazowanej, lepiej mi wchodzi, piłem
    bardziej rozciagając w czasie i już mnie zaczęło rozbrajać. I bardziej mnie
    po minerałce suszy...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.