    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Date: Sun, 24 Sep 2017 22:10:14 +0200
    <7r8ascintr9.aysd6xu1cvm8$.dlg@40tude.net>

    news:7r8ascintr9.aysd6xu1cvm8$.dlg@40tude.net...

    > Z reklamowek pamietam, ze podawano wiek tej epoki, ale reklamowka moze
    > wszystko powiedziec :-)

    Jak zwykle, reklamy naciągają, jak wszystko niemal. Skoro zasoby nie są
    takie stare, a woda nie znalazła się tam w oligocenie - to fizycznie widać,
    że to raczej zwykła głębinówka, a żze się przez coś przesączyła... Nie
    mówię, że zła, jeśli trafiła w dobre otoczenie, to chętnie ją podejmę i
    wypiję. Tak te "oligocenki" przyosiedlowe, mam jedną koło żłobka (nie, nie
    na Kolskiej...) osiedlowego... To czym one tak po prawdzie są? Szczególny
    piaseczek do przesączania i wodociągi? Bo ZTCP, jak u mnie robili, to nie
    kojarzę jakichś szczególnych odwiertów, a to nie jest raczej 5 metrów pod
    powierzchnią, tylko chyba jednak głębiej, a kretów, czy innych gnomów, to
    raczej nie zatrudniali...

    > Z drugiej strony ... jesli nie bylo odplywu, to moze i zalegla ...

    > Ale ten "mineralizator" to sie jednak wyczerpuje ...

    Nic wiecznego nie ma, skoro w jaskiniach są stalaktyty, stalagmity i
    stalagnaty, to mnie to brzmi jako to, że woda w końcu wypłucze (po ilu
    milionach lat?) cały materiał i góra nad jaskinią zrobi sru, bo nie będzie
    już miało jej co trzymać, no, puści się jak stara klapzdra. Chyba, że skała
    wapienna, czy jaka tam, znalazła się jedynie jako dodatek do dania głównego.
    Niestety, gegrę miałem ostatnio jakieś 37 lat temu...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.