  • Data: 2016-12-06 18:32:26
    Temat: Re: rejestratory - coś godnego uwagi?
    Od: Maciek <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jesteś pewny, że wystarczy wylutować akumulator i wlutować
    > kondensator?

    Ja niczego nie jestem pewny i nie mówię,że wszystko da się przerobić jak
    leci. Sam tego jeszcze nie zrobiłem, ale fakty są takie - tutaj ktoś to
    zrobił z DODem i działało mu:

    http://www.autowrzuta.pl/archive/index.php?thread-66
    88-2.html

    Wyłączała mu się bez GPS-a przy 3F, aczkolwiek nie był zadowolony.

    Na chwilę obecną przemyślenia mam takie, że "jakość" pracy pewnie dużo
    będzie zależeć od samej kamery, jej poboru prądu, szybkości wyłączania,
    wydajności układu ładowania, który zapewne będzie ograniczał prąd
    ładowania do małych wartości.
    Możliwe, że nie w każdym modelu ruszy to od kopa, może się np. okazać,
    że wymagane pojemności będą na tyle duże, że wyjdzie z tego potworek
    albo wystąpią inne problemy.

    > Firmware mają różne.

    Obstawiam, że z firmware-m chodzi o szybkie wyłączenie, tak aby jak
    najmniej rozładować kondensatory (ale może się mylę ;-).
    U mnie myślę, że ten warunek jest spełniony, kamera zwija się w
    okolicach 2s, więc potencjał jakiś jest. Zobaczymy co w praktyce.