  • 11. Data: 2010-06-16 05:57:53
    Temat: Re: [req] okrągłe złącze do obudowy
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 15.06.2010 18:30, Sebastian Biały pisze:

    > http://tinyurl.com/39ewkeo
    >
    > Jest tego dużo w różnych konfiguracjach.

    Lekki OT.
    Zaskoczył mnie dział Elementy półprzewodnikowe/DIODY/Mikrofalowe :-)
    Ciekawe do ilu GHz pociągną ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 12. Data: 2010-06-16 06:49:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jun 2010 07:57:53 +0200, Grzegorz Kurczyk wrote:

    >Lekki OT.
    >Zaskoczył mnie dział Elementy półprzewodnikowe/DIODY/Mikrofalowe :-)
    >Ciekawe do ilu GHz pociągną ;-)

    To te do prostowania zasilania w kuchenkach ?

    J.

  • 13. Data: 2010-06-16 07:38:57
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    > A to w ogóle ciekawe. Używam _identycznie_ wyglądających 4-pinowych
    > złącz kupionych u Niemców w RS chyba. Mimo prób nie udało mi się wcisnąć
    > odwrotnie. Specjalnie to sprawdziłem bo u mnie wciśnięcie odwrtonie
    > kończy sie zniszczeniem drogiej zabawki. Hmmm.

    Na pewno dotyczy do złącz kupowanych w TME i Maritexie. Jakkolwiek
    możesz masz rację że nie dotyczy to wszystkich, miałem takiw CB radiu i
    tam faktycznie nie dało się włożyć inaczej.

    --
    Pozdrawiam Miłosz.

  • 14. Data: 2010-06-16 15:40:07
    Temat: Re: [req] okršgłe złšcze do obudowy
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 16.06.2010 08:49, J.F. pisze:

    > To te do prostowania zasilania w kuchenkach ?

    Owszem :-) Tyle, że fakt prostowania napięcia anodowego magnetronu nie
    czyni diody mikrofalową :-) Ot normalna prostownicza, tyle że
    wysokonapięciowa.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 15. Data: 2010-06-16 15:52:51
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://tinyurl.com/39ewkeo
    >
    > Jest tego dużo w różnych konfiguracjach.

    a wtyki do tego są? jaka to średnica?

  • 16. Data: 2010-06-16 15:53:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale mam większy problem, nigdzie nie widać zwykłego gniazdka 2,1/5,5mm?
    Ktoś widział może gdzieś? kupiłem na allegro - jedyne jakie były - chiny,
    nie wchodzi wtyk...

  • 17. Data: 2010-06-17 16:57:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-16 17:52, identifikator: 20040501 wrote:

    > a wtyki do tego są? jaka to średnica?

    Są. moje maja na oko 1.5-2.5cm (zależy ile pinów). Nie mam pod ręką żeby
    pomierzyć.

  • 18. Data: 2010-06-17 17:52:43
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Są. moje maja na oko 1.5-2.5cm (zależy ile pinów). Nie mam pod ręką żeby
    > pomierzyć.

    dzięki, to sporo, taką średnicę mają zwykłe DINy... a mnie chodziło o coś
    mniejszego... gdybym znalazł gdzieś gniazda svhs do obudowy...