  • 1. Data: 2010-06-14 18:46:59
    Temat: Telewizor LCD LG 26LD320
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Witam, jeśli posiadacie ten model, możecie mi podać ile ma gniazd EURO z
    tyłu, jedno czy dwa ???
    szukałem w necie w ceneo, skąpcu ale w opisach są sprzeczności, są tylko
    zdjęcia przodu telewizora, jak ktoś coś wie to prosze o pomoc
    siema

  • 2. Data: 2010-06-14 22:12:18
    Temat: Re: Telewizor LCD LG 26LD320
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Mariusz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szukałem w necie w ceneo, skąpcu ale w opisach są sprzeczności, są tylko
    > zdjęcia przodu telewizora, jak ktoś coś wie to prosze o pomoc

    Zdjecia z tyłu są tutaj
    http://www.lg.com/uk/products/documents/LD320-High-R
    esolution.zip Ne widzę
    tam euro - ale jest component i AV