  • Data: 2014-05-21 15:55:38
    Temat: Re: retusz - miedzy PS, a Inpaint
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> wrote:

> [...]
    [...]
    > P.S. Musiałem chyba ominąć w dyskusji to wymaganie o zaawansowanych
    > algorytmach. Przepraszam...

    Nie ma za co. :) Tym bardziej, że właściwie nigdzie nie zostało
    to wyłożone 'explicite' - to raczej ja tak rozumiem autora wątku, gdy
    spośród wszystkich programów wymienia jedynie dwa o
    wysokozaawansowanych algorytmach retuszu - coś z pogranicza analizy
    częstotliwości i sztucznej inteligencji (dość tępej. :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]