  • Data: 2019-10-14 12:27:28
    Temat: Re: "roaming" wifi
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Oct 2019 12:13:40 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > To, że masz silniejszy AP do którego masz lejce nie oznacza od razu
    > zmiany na silniejszy natychmiast. Zrobi to po pewnym czasie dopiero
    > lub
    > gdy różnica pomiędzy sygnałami jest znacząca.

    W takim razie jaka jest różnica między konfiguracją gdy wszystkie
    ssid takie same od różnych? Ma to jakieś znaczenie w szybkości wyboru
    AP?
    Jeśli nie ma znaczenia, to po co w niektórych tutorialach dot.
    roamingu wifi zaleca się stosowanie takich samych AP?

    > Zmiana zależy od karty sieciowej i jej oprogramowania a nie punktów
    > dostępowych.

    To mnie nie satysfakcjonuje bo to oznacza "działa jak chce". W tym
    przypadku klientami są zawsze telefony, nie interesują mnie "karty
    sieciowe" w PC.

    --
    Marek