  • 31. Data: 2017-10-06 17:36:57
    Temat: Re: robota
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

> [...]
    > wiedzieć o Expercie ...". nie potrafie go teraz odnaleźć, ale składal
    > się z domysłów które nartosły wokół tej osoby na przestrzeni lat i
    > jakiegoś mniej więcej śledztwa jakie prowadzili przypadkowi ludzie z
    > usenetu i okolic. Ponieważ niektóre informacje były prawidziw, niektore
    > nie a niektore prawie prawidziwe wnioskuje że bywalców usenetu ktorzy
    > znali Experta w realu było niewielu lub zero. Ja w tamtych czasach
    > miałem mocno ograniczony dostęp do internetu i uzywałem usenetu dopiero
    > po apogeum popularności Experta więc nie załapałem się na te śledztwa.

    Ten tekst dalej jest łatwo dostępny. Podstawowe informacje, takie jak
    adres zamieszakania, na pewno są prawdziwe. Expert działał spod stałego
    adresu IP (łatwego do geolokalizacji), a główne śledztwo sprowadzało
    się do przeczytaniu dokumentów, które jego komputer udostępniał jako
    microsoftowe udziały -- tepsa nie blokowała portów w SDI, trzeba było
    samemu o to zadbać.

    Profil *tego* Experta znaleźć można w nk.pl. Zgadza się wszystko, jest
    też zdjęcie. Do emerytury brakuje mu jeszcze dość sporo. Może kto inny
    próbował podszyć się w realu pod jego sławę?

    > Jednak abyśmy się dobrze rozumieli: Expert uzywał w realu takich samych
    > słów kluczowych jak w internecie, choćby słynne "Self(Ego)". W ten
    > sposób mozna dzisiaj wyczaić platformowego głupka który zapewne też w
    > realnym życiu używa PO/EU i grantów.

    I też jest znany z imienia, nazwiska, adresu zamieszkania itp. Nic w tym
    dziwnego nie ma. Expert, kogutek, identyfikator, XL -- to wszystko są
    realne postacie, ich osobowość nie jest podrasowana na potrzeby Usenetu.
    W realu są tacy sami, choć niektórym może trudno w to uwierzyć. Tworem
    wirtualnym może być najwyżej Stokrotka (kiedyś mogło być takich więcej).

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2017-10-06 17:50:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/6/2017 5:36 PM, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Profil *tego* Experta znaleźć można w nk.pl. Zgadza się wszystko, jest
    > też zdjęcie. Do emerytury brakuje mu jeszcze dość sporo. Może kto inny
    > próbował podszyć się w realu pod jego sławę?

    Nie tak sporo jak myślisz. Jesli dobrze liczę powinien miec obecnie 60
    kilka lat. Precyzyjnej daty urodzin niestety nie znam.

  • 33. Data: 2017-10-06 18:04:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Nie tak sporo jak myślisz. Jesli dobrze liczę powinien miec obecnie 60
    > kilka lat. Precyzyjnej daty urodzin niestety nie znam.

    Przywołana wcześniej "expertyza" podaje rok urodzenia "szacunkowo koło
    1965-70 lub nieco wczesniej". Na NK jest już dokładny rocznik, który
    się mieści w tym przedziale. Nie pamiętam dokładnie jaki, a nie mam
    tam konta.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2017-10-06 21:47:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/6/2017 6:04 PM, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Przywołana wcześniej "expertyza" podaje rok urodzenia "szacunkowo koło
    > 1965-70 lub nieco wczesniej".

    Ekspertyza ma mase domysłów które nie mają pokrycia w faktach. Nie znam
    dokładnej daty ale szanse na to że jest ode mnie *tylko* 10 lat starszy
    są mało prawdopodobne z racji faktu że znałem go osobiście i wiem jak
    wyglądał. Z resztą nie ma to znaczenia - nie ma go już technicznie w necie.

  • 35. Data: 2017-10-06 21:59:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > dokładnej daty ale szanse na to że jest ode mnie *tylko* 10 lat starszy
    > są mało prawdopodobne z racji faktu że znałem go osobiście i wiem jak

    Tam gdzie są domysły w Expertyzie, jest to wyraźnie zaznaczone. Ale na
    danych pewnych można polegać. Jak Sosnowiec, to dokładnie Sosnowiec,
    a nie coś w przybliżeniu, na przykład Dąbrowa Górnicza. W profilu na
    Naszej Klasie nie ma niczego sprzecznego z Expertyzą, więc zakładam,
    że to co Expert sam o sobie pisze, jest prawdą. Może więc jednak ta
    znajomość osobista dotyczy podszywańca?

    > Z resztą nie ma to znaczenia - nie ma go już technicznie w necie.

    Jest na NK.

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2017-10-07 01:29:10
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 3 października 2017 21:37:20 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Częsciowo i coraz częściej rownież przez przegląd ich wypowiedzi w
    > internecie.

    Ano, nie strzelać samemu sobie w stopę to jest w zasięgu średnio
    rozgarniętego pacjenta. Tymczasem google na hasło K.P zwraca
    3-8 wynik na pierwszej stronie:
    http://plochocki.eu/ oj głupi ten K.P, głupi jak but.

    Jeszcze kilka dni temu na tej stronie było imię, ale K... edytował
    stronę w ciągu ostatnich 3 dni, ale gógiel wywinął mu numer i z 8 wyniku
    zwraca 3, widać jest zainteresowanie hasłem K.Pn w góglu, niedługo na hasło K.P
    jego głupoty będą na 1-szym miejscu.

    Jedyny ratunek:
    http://www.infor.pl/prawo/gmina/urzad-stanu-cywilneg
    o/264772,Jak-zmienic-nazwisko.html

    Smutne.

  • 37. Data: 2017-10-07 08:01:59
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam za śmiałość:

    pieniek? kowal? projekt siedlce? projekt warszawa? popis/eu?
    a może jakiś misyjny?

    tak z czystej ciekawości...

    chętnie bym poznał "przednie oddziały dupostrzelców wyborowych wolnej
    wspólnej europy" [R]

    jak Ktoś by mnie chciał wtajemniczyć to z góry DZIĘKI!

  • 38. Data: 2017-10-07 10:19:36
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > chodzi o naprawę drukarek sznurkiem i laptopów opalarką...

    Sznurek jest zamiennikiem paska klinowego a opalarką w serwisie naprawiają
    uwalone chipy / scalaki / procesory / zimne luty :)

  • 39. Data: 2017-10-07 10:48:19
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oj Panie Kolego Panie Kolego...

    zostałem wielokrotnie wyjebany, że nie angażuję się w naprawy drukarek i
    laptopów w/w akcesoriami... kurcze, chcę "skonfudować" to zagadnienie z
    liderami!

  • 40. Data: 2017-10-07 10:51:50
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    "ale chłopacy/ale chłopacy!"

    bardzo bym chciał poznać zdanie wspólnoty europejskiej na temat mojego
    pomysłu stworzenia Oficjalnej Listy Moich Wrogów [R]?

    zgłosiłem to na Plenum KC-UE, ale zostałem tak skrajnie wydymany, że do
    dzisiaj (ech)...

    uznano jedynie, że to są "trochę moi konkurenci"... kpina!