  • Data: 2017-03-24 22:36:35
    Temat: Re: roguelike thread
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 marca 2017 19:13:27 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
> [...]
    wygodnie (obecnie pod klawiszami p i d)

    grafice ale i w inpucie.. grafa i input itd moze byc prosta ale musi byc 'plynna'
    dlatego zalezy mi na tej ergonomii - jakby ktos odpalil i ocenil czy podnoszenie i
    upuszczanie przedmiotow ttaj da sie jeszcze bardziej 'uergonomicznic' mogloby to byc
    pomocne

    pakuje te 12 MB do okolo 80 kb,

> [...]
    > sukcesy, porażki, pomysły, metody rozwoju oprogramowania, przemyślenia,
    > radości, smutki i wkurwienia, itd. Jeśli raport z rozwoju oprogramowania
    > wykona się na odpowiednim poziomie, a do tego jeszcze fajnie zbeletryzuje, to
    > jest całkiem dobre i dla niejednego będzie stanowiło lepszą lekturę niż
    > jakiś kryminał czy romans. Problem jedynie w tym, że to się bardziej na
    > bloga nadaje, a nie na grupę. Koledze wielokrotnie sugerowaliśmy aby
    > założył sobie bloga, a tutaj i w innych miejscach jedynie zrobił sobie
    > reklamę poprzez wklejenie linka do tego bloga.

    w czym to mialoby byc lepsze od pisania postow? gdybym pisal bloga czulbym sie
    zobligowany do skladania systematycznych artykulow, grupa jest natomiast lepsza bo
    posty moga miec forme pourywanych notatek na rozne tamety - dla mnie jest to bardziej
    odpowiednie niz blog
    (i tak pisze 1/100 tego co bym mogl gdybym chcial)