  • Data: 2023-07-02 13:42:26
    Temat: Re: ruszanie się kompa
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:c521d93c-8078-47cf-8e7f-6c7ea4f64085n@googlegr
    oups.com>
    user ptoki (ptoki) pisze tak:

    > SSD. I brak zamulajacych programow w tle.
    > Zaczal bym od zajrzenia co robia procesory w task managerze i
    > wywaleniu antywirusa na jakis czas.

    Myślę, że to antywirus przymula. I dodatkowo myslę, że wersja 21H2
    (świeża instalacja) jest lepsza od 22H2 jesli chodzi o szybkość i
    ogólne wrażenie. Coś mi tak mówi.

    > Jak masz hdd to zajrzyj czy przypadkiem nie masz pending sectorow.

    nie nie ja juz nie mam żadnych hdd na stałe po sata w żadnym kompie
    ale sprawdzę bo był podłączony hdd po usb.

    popatrzę, poodłączam wszystko od płyty.

    --
    Piter