  • 1. Data: 2011-03-29 13:19:43
    Temat: samochodem Lublin-Lwów pewnie przez Hrebenne
    Od: PKL <P...@N...in.lublin.pl>

    Witam,
    był ktoś jakoś może ostatnio lub jakieś uniwersalne wskazówki ?
    Jadę prywatnym samochodem na 4 dni do pracy w innej firmie.
    Planuję w niedzielę wyjechać i w czwartek wracać.

    ubezpieczenie rozszerzyłem o Ukrainę, zieloną kartę mam.

    Wstępnie planuję jechać przez Hrebenne/Rawę Ruską i dalej M09.
    Na miejscu we Lwowie jakiś parking strzeżony i transport lokalny.

    Pozdr i Dziękuję za rady
    PK

  • 2. Data: 2011-03-29 14:52:43
    Temat: Re: samochodem Lublin-Lwów pewnie przez Hrebenne
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    PKL <P...@N...in.lublin.pl> napisał(a)
> [...]
    >
    > Wstępnie planuję jechać przez Hrebenne/Rawę Ruską i dalej M09.
    > Na miejscu we Lwowie jakiś parking strzeżony i transport lokalny.

    Nie wiem jak w tej chwili, ale latem na granicy były okropne kolejki.
    Rozmawiałem chwilke z naszym Strażnikiem Granicznym, to mówił, że tak
    jest cały czas. Jeśli niepotrzebny Ci na miejscu samochód, to może jedź
    tak jamkimś busem, w Zamościu/Tomaszwoie jest jakieś biuro podróży,
    które organizuje wycieczki do Lwowa, pewnie by Cię zabrali. Jak chcesz
    to znajdę namiary.

    PS. Przypomniało mi się, że mój Teść (z Zamościa) wczoraj spędził kilka
    godzin na granicy w czasie powrotu z Ukrainy, ale nie wiem na którym
    przejściu.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2011-03-29 15:11:47
    Od: "luis" <c...@C...pl>

    Użytkownik "PKL" <P...@N...in.lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wstępnie planuję jechać przez Hrebenne/Rawę Ruską i dalej M09.
    > Na miejscu we Lwowie jakiś parking strzeżony i transport lokalny.

    Czy samochód jest zarejestrowany na Ciebie?
    Jeżeli nie, to musisz mieć notarialnie potwierdzone użyczenie od
    właściciela.
    --
    Pozdr
    luis

  • 4. Data: 2011-03-29 15:53:44
    Od: PKL <P...@i...lublin.pl>

    Dnia 29.03.2011 Tomek Kańka <t...@t...eu.org> napisał/a:

> [...]
    >
    > PS. Przypomniało mi się, że mój Teść (z Zamościa) wczoraj spędził kilka
    > godzin na granicy w czasie powrotu z Ukrainy, ale nie wiem na którym

    samochód na miejscu nie jest potrzebny, po Lwowie taxi będę się przemieszczał

    Chciałbym tylko w miarę o terminie tam dojechać i o terminie odjechać :)
    biuro to takie coś znalazłem
    www.quand.com.pl , napisałem ale nic jeszcze nie odpisali

    na PKSy ukraińskie ludzie coś mocno w internecie narzekają np. trochę stary post

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,628,93992376,99053123
    ,Re_PKS_w_Lublinie_Lublin_Lwow.html

    --
    Piotr Kassin
    http://www.speed-net.pl

  • 5. Data: 2011-03-29 16:09:10
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    PKL <P...@i...lublin.pl> napisał(a)

> [...]
    >
    > Chciałbym tylko w miarę o terminie tam dojechać i o terminie odjechać :)

    To właśnie to biuro. Nie napisałem najwazniejszego, oni nie stoją na
    granicy. Nie wiem jak to robią, ale omijają całą kolejkę.

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2011-03-29 17:14:27
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Wstępnie planuję jechać przez Hrebenne/Rawę Ruską i dalej M09.
    > Na miejscu we Lwowie jakiś parking strzeżony i transport lokalny.

    Kolego przed Piaskami masz wyswietlany czas postoju na granicach.
    jezeli chodzi o droge "tam" nie powinno byc problemu ale z powrotem rozmien
    sobie troche kasy i z 10-15 hrywien do paszportu proponuje wlozyc - to norma
    wiec wyrzuty sumienia sa zbede ;) inaczej wszyscy beda Cie omijac a Ty
    spedzisz tam kilka ladnych godzin. oczywiscie paliwo pod korek, cigarety w
    schowek no i z 10 kg cukru kupic trzeba :)

  • 7. Data: 2011-03-29 20:32:17
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    A od kiedy Polscy celnicy w Hrywnach przyjmują?

  • 8. Data: 2011-03-29 21:42:29
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > To właśnie to biuro. Nie napisałem najwazniejszego, oni nie stoją na
    > granicy. Nie wiem jak to robią, ale omijają całą kolejkę.

    Nie gadaj głupot, bo miałem okazję "nie stać" z nimi 4 godziny w jedną i 6 w
    drugą...

    Do wątkotwórcy:
    Zostaw samochód w Lublinie, na PKS zapakuj się do rejsowego (Ukraińskiego)
    do Lwowa i za ~30-40 zł masz transport do samego Lwowa.
    Powrót podobnie.
    Stanie na granicy w normie - 2-3 godziny w każdą stronę.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 9. Data: 2011-03-29 23:23:19
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    Użytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >A od kiedy Polscy celnicy w Hrywnach przyjmują?

    przeczytaj kolego posta jeszcze raz a sie dowiesz...

  • 10. Data: 2011-03-29 23:54:38
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    WOJO <s...@a...unknown.hehe> napisał(a)

    > Nie gadaj głupot, bo miałem okazję "nie stać" z nimi 4 godziny w jedną i 6 w
    > drugą...

    Nie gadam głupot. Byłem, widziałem. Może miałem szczęście, może Ty
    miałeś pecha.

    --
    Tomek