eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem › Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: samochody elektryczne - rozwiązanie problemu z szybkim ładowaniem
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 25 Nov 2018 00:28:17 +0100

    Dnia Sat, 24 Nov 2018 23:43:01 +0100, Marek S napisał(a):

    > Już od dawna istnieje koncepcja wymiany akumulatorów zamiast ich
    > ładowania. Nie odkrywasz w ten sposób niczego nowego.
    >
    > Za to czymś nowym jest zastąpienie baterii Li-Ion poprzez:
    >
    > https://www.polskieradio.pl/23/267/Artykul/181202,No
    we-baterie-beda-11-razy-pojemniejsze-niz-ogniwa-lito
    wojonowe

    > Właśnie dziś usłyszałem w radio, że w Chinach powstała fabryka takowych.
    > Ciekaw jestem co na to Tesla, która uruchamia największą na świecie
    > fabrykę przestarzałych baterii Li-Ion.

    Wiesz jak to jest z takimi "niusami"...
    Nie ma tygodnia żeby ktoś nie doniósł o znalezieniu leku na raka, nowej
    planety na której jest życie, nowego napędu kosmicznego i nowego rodzaju
    akumulatora ;)

    I wszystko zawsze jest 10x lżejsze, 10x mniejsze, 10x pojemniejsze i 10x
    tańsze.
    I jakoś mija pół roku i dziwnym trafem nie zalewa to świata.

    Nie żeby to nie mogła być przyszłość, jednak twierdzenie że akumulator
    litowy jest przestarzały, to jednak raczej jest przesada.