  • Data: 2018-04-20 01:22:58
    Temat: Re: samodzielne nabijanie klimy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Apr 2018 21:20:03 +0200, ToMasz napisał(a):

    > witam
    > ostatnio widziałem filmik na kanale chrisfix, w ktorym gościu
    > samodzielnie nabijał (uzupełniał) klime z opakowania podobnego do puszki
    > z farbą w sprayu, z wężykiem i ciśnieniomierzem. czy u nas można coś
    > takiego kupić?

    Gdzieś widziałem takie zestawy.
    Tyle że to chyba nie jest najlepszy pomysł, bo żeby układ klimatyzacji
    działał prawidłowo, powinno w nim być dokładnie tyle czynnika ile
    zaplanowano.

    Dopchnięcie czynnika na oko raczej tego warunku nie spełnia.
    Z kolei wypuszczenie starego czynnika, żeby mieć pewność ile zostało
    wtłoczone (np. ważąc puszkę z czynnikiem) to ekonomicznie słaby pomysł.

    Chyba lepiej pojechać do serwisu gdzie maszyna robi procedurę serwisową
    klimy, m.in. osusza ją próżnią, dodaje kontrast do smaru, odmierza ilość
    czynnika itd.