  • Data: 2018-11-14 10:18:56
    Temat: Re: samokrytyka
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-13 o 18:00, miumiu pisze:
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Tez to wczoraj ogladalem i sie zastanawialem. IMHO wykonal jakis gwaltowny
    > manewr kierownica plus mial lyse opony plus aquaplaning.

    Łyse opony+zużyte amortyzatory z tyłu + obciążenie tyłu + prędkość. Mnie
    obróciło na zakopiance o 180 dokładnie w podobnej sytuacji na zakręcie.
    Dokładnie ten sam manewr gdzie zmieniałem pas na zakręcie (jakbym siebie
    oglądał).
    Zmieniając pas z prawego na lewy, kiedy na prostej lekko skręcasz,
    znaczy wyrównujesz, to raczej sie nie wydarza w przypadku takiego
    zakrętu gdzie zakręt ma lekkie nachylenie i jest profilowany ruch
    kierownicy i kąt ustawienia przednich kół+prędkość (w moim przypadku ok
    100) jest większy i daje taki efekt, potrafi zarzucić. Kiedy samochód
    jechał tyłem (u mnie) wcisnąłem max hamulec, co spowodowało dokończenie
    obrotu i wróciłem do kierunku jazdy. Gdybym nie hamował jadąc już tyłem,
    to bym spadł ze skarpy.
    Generalnie jak jedziesz bokiem, to nie do wyprowadzenia bo nic nie
    działa ani kierownica ani hamulec przy tej prędkości. Aquaplaning tutaj
    nie ma nic wspólnego z poślizgiem, prędzej jakieś niewidoczne, lekkie
    błoto, plama oleju ale nie musi być. Tutaj wystarczyło że jest mokro i
    temperatura niska (twarde, zużyte opony).

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?