  • 1. Data: 2013-01-09 14:38:42
    Temat: samsung solid e2370 - jak dodac jezyk rosyjski lub ukrainski?
    Od: "Edi" <c e r b e r o n WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam telefon Solid E2370. Niestety nie ma on jezyka rosyjskiego.
    Jest niemiecki, angielski, wloski, francuski, hiszpanski, holenderski,
    portugalski, turecki i polski.
    Potrzebuje czasem napisac SMSa po rosyjsku.
    Jak "dograc" ten jezyk?
    Wujek google nie chce pomoc

    Pozdrawiam
    Edi

  • 2. Data: 2013-01-09 16:48:06
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2013-01-09 14:38, Edi wrote:
    > Solid E2370

    Podejrzewam, że tylko poprzez zmianę firmware. Oto co daje wyszukiwanie
    w Googlu: http://tinyurl.com/alpn6ty

    Piotr

  • 3. Data: 2013-01-09 17:28:13
    Od: "Edi" <c e r b e r o n WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Podejrzewam, że tylko poprzez zmianę firmware. Oto co daje wyszukiwanie w
    > Googlu: http://tinyurl.com/alpn6ty
    >
    > Piotr

    dziekuje za odpowiedz
    W jednym z serwisow powiedzieli mi dzis ze nie ma takiej mozliwosci by w
    jednym E2370 byl zarowno polski jak i rosyjsjki poniewaz te jezyki sa w
    roznych "paczkach". Trudno
    Czy spotkales sie z aplikacja do wysylania sms'ow ktora mogla by pomoc w tej
    materii?

    Edi

  • 4. Data: 2013-01-09 17:52:08
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > roznych "paczkach". Trudno
    > Czy spotkales sie z aplikacja do wysylania sms'ow ktora mogla by pomoc w tej

    O aplikację na ten telefon może być trudno, ponieważ ma on jakiś własny
    samsungowy system operacyjny. Są rosyjskie portale, z których można
    wysyłać SMS-y cyrylicą, ale nigdy z nich nie korzystałem.

    Piotr

  • 5. Data: 2013-01-09 22:19:43
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2013-01-09 14:38, Edi pisze:
> [...]
    > portugalski, turecki i polski.
    > Potrzebuje czasem napisac SMSa po rosyjsku.

    Niewiele to wniesie do sprawy, ale jak pamietam, to moi znajomi ze
    wschodu bytujacy w Polsce, majacy zwykle "nasze telefony", miedzy soba
    pisali po rosyjsku, fonetycznie alfabetem lacinskim. Jakos sie
    dogadywali ;) Moze ten sposob sie sprawdzi, no chyba ze odbiorca nie zna
    nic oprocz cyrylicy

  • 6. Data: 2013-01-10 14:56:34
    Od: "Edi" <c e r b e r o n WYTNIJ TO@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rosyjsku, fonetycznie alfabetem lacinskim. Jakos sie dogadywali ;) Moze
    > ten sposob sie sprawdzi, no chyba ze odbiorca nie zna nic oprocz cyrylicy

    Tak, wiem o tym.
    Jezeli nie uda sie uruchomic cyrylicy to nie pozostanie nic innego.
    Dzieki