  • Data: 2008-03-21 20:26:25
    Temat: Re: siec MESH - pytanie
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    From: "4est_pl" <4...@4...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Sent: Friday, March 21, 2008 8:38 PM
    Subject: Re: siec MESH - pytanie

    Twoje wyliczenia nie uwzgldniają faktu że Motorola ma podwójne tory radiowe
    pracujące jednocześnie w przeciwnych polaryzacjach, co nieco zmienia zasady
    wykonywania tych obliczeń. Aby wyczeprac temat musiałbym tu wkleic jakieś
    300 stron z dokumentacji, szczególnie rozdziału poswiecone niestandardowym
    technikom modulacji.

    > Wracajac do predkosci to chyba bez crypto bo to tez zjada pasmo... Nie
    > wiem czemu mam wrazenie, ze wartosci przepustowosci czerpiesz tylko z
    > tabelki...

    Nie, podałem Ci to na podstawie znanych mi - pracujacych linków, i wierz mi
    maja sie dobrze nawet w najwieksze śnieżyce i ulewy.

    > Gdyby ten sprzet byl taka rewelacja to rynek klasycznych linii radiowych
    > PDH/SDH dawno juz by umarl, tymczasem ma sie calkie dobrze ;)

    Bo cena jest nie mała, link ze zintegrowanymi antenami kosztuje ok.
    $20.000, z zewnętrznymi jeszcze drożej i jak sam wiesz powstaje nie mały
    problem z konstrukcją i wytrzymałością masztów. Ale są tez i nizaprzeczalne
    zalety (jak chocby praca w trybach nLOS i NLOS na krótkich linkach).

    > PS1: wracajac do kontroli to kazdy dobrze wie jak to wyglada w Polsce...
    > jak tylko UKE za drzwi - Txpower w gore :lol:

    Nie tylko UKE kontroluje takie projekty, kontrole wewnętrzne są zdecydowanie
    surowsze. Na szczęście nie ma ani potrzeby ani powodu tego robic.

    Pozdr.
    J.