  • Data: 2019-01-27 13:43:53
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Były tam różne Dyrekcje TPSA, wpadałem czasem w interesach, nie lubiłem biura
    przepustek przy wejściu (wówczas jeszcze rzadka
    rzadkość).
    Budynek wybudowano pod centralę starego typu na tranzystorach, a się inwestycje
    omsknęły i zaczęli produkować mniejsze na scalakach
    ;-)
    Prezes z zarządem zasiadali wówczas na rogu Nowego Światu i Świętokrzyskiej.
    Och Panie, ile się tamto pokolenie z KLD obłowiło na łapówkach za wybór dostawców...
    Do tego akcje Elektrimu, ale to inna bajka.

    -----
    > A przy okazji: co właściwie mieści(ło) się w tym wieżowcu poczt i telefonów?
    > No dobrze, centrala telefoniczna na bodajże 20 tys. numerów - ale na OŚMIU
    PIĘTRACH?
    > https://goo.gl/maps/PQ7T1BczyZK2
    > I ile osób tam pracowało?, bo mam wrażenie, że strasznie mało - jedne malutkie
    drzwi wejściowe i nigdy nie widziałem kolejki