  • Data: 2016-12-01 21:06:30
    Temat: Re: silnik krokowy - praca ze zrodla pradowego
    Od: a...@m...uni.wroc.pl szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Bia?y <h...@p...onet.pl> wrote:

    > PS. ?aden znany mi ma?y sterownik "do arduino" nie potrafi szybko kr?ci?
    > silnikami.

    Tak na oko moduly z L298 moga dac 40V i 2A w sumie na obie
    cewki (radiator maja skromy, ale z wentylatorem te pare wat powinno
    isc). Czyli wrzucic jakies 80W w silnik przy rozsadnej
    czestotliwosci PWM (w karcie katalogowej podaja 40 kHz, choc
    zeby ograniczyc straty i w sterowniku i w silniku to raczej
    duzo mniejsza czestotliwosc). Jak silnik ma cewki na odpowiednie
    napiecie i wydoli mechanicznie to nie widze problemu z
    kreceniem na 15000 obrotow na minute (czyli 250 Hz sinus na
    cewkach). Nie mam silnika zeby to sprawdzic -- uwazasz ze
    nie zadziala czy chcesz szybciej?

    Uwazasz ze DRV8825 nie pokreci szybko silnikiem? Mi sie
    wydaje ze to sprawa bardziej silnika niz sterownika.

    --
    Waldek Hebisch