  • Data: 2010-01-24 19:02:45
    Temat: Re: silnik na gaz
    Od: "Henio" <h...@m...mp> szukaj wiadomości tego autora

    > a zwykła butla z reduktorem połączona z wężem?
    > Teraz sobie przypmniałem, że jest parę takich urządzeń np. wózki widłowe,
    > a większe to np. rozściełacze masy bitumicznej.

    i w takim wózku widłowym musisz mieć uprawnienia na zmiane butli.
    Osobiście jakoś nie wyobrażam sobie żeby na kosiarce wozić butle z gazem,
    poprostu niepraktyczene.
    Nie wspomne już o przenośnych urządzeniach przenośnych.
    Weź też pod uwagę, że w takich urządzeniach typu kosiarka/agregat
    prądotwórczy zużycie paliwa jest stosunkowo niewielke i nie ma sensu
    komplikować sobie użytkowania jescze gazem.
    Zysk niewielki nakład pacy spory.

    pozdr.