  • 11. Data: 2009-04-16 13:11:49
    Temat: Re: sim+ z ujmenym kontem po roku dziala
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    J.F. napisał(a):

> [...]
    > Wynikać z tego może, że z 1,9 mln kart SIM, które przybyły w 2007
    > roku w systemie przedpłaconym, przynajmniej 1,2 mln było na koniec
    > roku nieaktywnych."
    >
    > Zmieniacie tak czesto numer ? przechodzicie na abonament czy mixa
    > czy co tam sie liczy jako "koniec uzytkowania karty prepaid" ?
    > Kupujecie/dostajecie starter i wygadujecie nie zamierzajac
    > doladowywac ? Turysci zagraniczni ?
    > Czy to wszystko idzie na FCT ?
    >
    > Wszak do by znaczylo ze na kazdego ktory ma numer w miare stale i
    > dluzej niz rok przypada co najmniej kilka kart uzywanych bardzo

    Dużo starterów wykupują pracownicy ze wschodu, przebywający w Polsce po
    kilka miesięcy. Ja swój numer w simplus mam od 9 lat.

    wer

  • 12. Data: 2009-04-16 15:56:18
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 16 Apr 2009 10:31:00 +0200, Końrad N.S. <n...@o...pl>
    wrote:

    >Odpaliłem zapomnianą kartę prepaid SimPlusa.
    >1. sim+ nie był używany od roku (dokładnie od 10/04/2008)
    >2. ma ujemne konto (niecała złotówka poniżej zera)
    >3. nigdy nie był doładowany, był w zestawie z telefonem, było na karcie 9pln
    >4. i... działa! można odbierać rozmowy

    Nie ma się co podniecać bo ze strony simplusa można przeczytać że:
    Od momentu zakończenia okresu ważności lub z chwilą wyczerpania
    limitu, konto Simplus może być używane jeszcze przez 30 dni (okres
    karencji). Następnie:
    Po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty
    wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług.
    Czyli można że przez 365 dni można spokojnie używać numeru, dopiero
    potem następuje zaprzestanie świadczenia usług. Zresztą kiedyś tego
    zapisu nie było a i tak miałem parę sim+ów i zawsze po zablokowaniu
    konta można było spokojnie używać numeru przez około rok. Zresztą
    kiedyś było tak że plus wyłączał nie pojedyńcze numery nie
    doładowywane tylko jak odłączał to naraz kilkadziesiąt tysięcy
    numerów.Na 100 procent niewiem ale pewnie się to nie zmieniło.

  • 13. Data: 2009-04-17 06:49:08
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    > Odpaliłem zapomnianą kartę prepaid SimPlusa.
    > 1. sim+ nie był używany od roku (dokładnie od 10/04/2008)
    > 2. ma ujemne konto (niecała złotówka poniżej zera)
    [...]

    A jak można wygenerować ujemne konto??!!
    To chyba przeczy idei prepaid ?
    Chyba, że operator niezbyt dokładnie kontroluje usługi...

    pzdr., R.G.

  • 14. Data: 2009-04-17 10:49:09
    Temat: Re: Re: sim+ z ujmenym kontem po roku dziala
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >A jak można wygenerować ujemne konto??!!
    >To chyba przeczy idei prepaid ?
    >Chyba, że operator niezbyt dokładnie kontroluje usługi...

    ooooj, do jeszcze niedawno moznabylo, bylo mnostwo bledow w
    prepaidowych systemach...
    simplus bezproblemowo na smsach premium i gprs'ie sie dawal
    niegdys pop rowniez na to pozwalal - nawet byly jakies swieta bozego
    narodzenia gdzie przez 2 dni nie liczylo zadnych smsow, oj wowczas się
    działo :)

  • 15. Data: 2009-04-17 10:55:33
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ryszard G." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jak można wygenerować ujemne konto??!!

    można było, i nie raz mi się udawało, nie tylko w sim+.