-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!f13g2000vbm.googlegroups.com!not-for-mail
From: Tatanka <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: skradziono tablicę rejestracyjną - co robić?
Date: Wed, 2 Jun 2010 01:28:56 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 60
Message-ID: <0...@f...googlegroups.com>
References: <hu3u1j$60a$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.3.238.203
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1275467336 18412 127.0.0.1 (2 Jun 2010 08:28:56 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jun 2010 08:28:56 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: f13g2000vbm.googlegroups.com; posting-host=83.3.238.203;
posting-account=npDOSgoAAADtKPx9OtdyN08d3UI2NYSH
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.3)
Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2285539
[ ukryj nagłówki ]On 1 Cze, 23:28, "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl> wrote:
> Jutro jadę do wydziału komunikacji, by zglosić zaginięcie tablicy i wystąpić
> o : wtórnik lub nowy komplet. Jakie są Wasze sugestie w tym zakresie. Jakie
> sa wady i zalety każdego z rozwiązań ? Wiem,że zmieniając komplet tablic,
> muszę dokonać zmian we wszystkich dokumentach - łącznie z kartą pojazdu,
> ale, czy nie jest to najbezpieczniejsze rozwiązanie ?
>
Akurat jest o tym art w Auto swiat z zeszlego tygodnia, 31 maja, nr
23. Tylko juz pewnie nigdzie nie dostaniesz.
Zmiana numeru to jest najbezpieczniejsze rozwiązanie, ale też
najdroższe, za to też najwygodniejsze.
Gdy wystąpisz o wtórnik to będziesz musiał czekać aż Ci go zrobią -
nie wiem ile czasu, ale do tego czasu nie masz jednej tablicy więc nie
możesz jeździć (mandat od 20 do 500 zl).
Koszty - jesli miales czarne blachy placisz jak za komplet przy nowym
aucie czyli ok 180 zl, dostajesz pozwolenie czasowe wazne miesiac, po
miesiacu wracasz do urzedu po "twardy dowód". Tablice odbierasz od
razu i pod urzedem montujesz, wiec od razu mozesz jechac. - Sorry
montujesz pod domem do ktorego wracasz TAXI/busem/pieszo bo przeciez
do urzedu na jednej tablicy nie jedziesz ;-)
Jesli miales blachy biale ze znaczkiem PL (flaga Polski), a zginela
nawet jedna to musisz dorobic obie (bo takich z PL juz nie dorabiaja).
Teraz masz dwie opcje - albo bierzesz nowe blachy (bezpieczniej) i
wszystko nowe (180 zl, jak w poprzednim punkcie) i masz blachy od razu
czyli od razu jezdzisz, albo placisz za tablice (dwie) + nalepki na
nie, placisz okolo 90 zl, ale za to tablic nie masz i czekasz az
zrobia - nie jezdzisz.
Jesli miales blachy biale z unijnym kółkiem to możesz wystąpić o
wtórnik tylko jednej za 53 zl, ale znowu - dopoki jej nie masz, nie
jezdzisz. Albo bierzesz jak w poprzednich pkt wszystko nowe i placisz
180 zl i jezdzisz od razu.
Jest jeszcze jedna droga zeby jezdzic od razu a zachowac stary numer -
zamówic wtórnik i jednoczesnie kupic tabl tymczasowe. Które nie wiem
ile kosztują.
Jeszcze mini hint - jesli miales biale tablice to miales tez nalepke
na przednia szybe - ona nie zmienila wzoru (zawsze ma flage PL, a nie
unijne gwiazdki) wiec przy wtornikach blach bialych (dowolnych) jej
nie kupujesz i nie zmieniasz. Jesli jednak wezmiesz nowe nry - co jak
sam zauwazyles jest bezpieczniejsze - musisz nakleic takze nowa
nalepke i zerwac stara. I z tym zerwaniem jest klopot, bo to
cholerstwo sie trzyma jak przymurowane - moja rada, sprawdzona - jedz
ze stara nalepka (jakos tam przemkniesz przez miasto) a nowa w
kieszeni na porządną myjnię reczną, za 5 zl i w 3 minuty koleś mi to
usunął specjalnym nożem do nalepek właśnie (giętkim i cieniutkim, jak
żyletka) i rozpuszczalnikiem jakimś silnym - uwaga na deske
rozdzielczą. Następnie 5 minut czekania - wyschnie, naklejasz nową z
kieszeni i już.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.10 12:35 P.H.
- 02.06.10 12:55 Artur 'futrzak' Maśląg
- 02.06.10 14:11 fotd
- 02.06.10 14:32 fotd
- 02.06.10 23:50 Jacek Osiecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=