-
Data: 2014-07-20 13:03:51
Temat: Re: słabnie bez rury dolotowej
Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:lqg73h$noi$1@usenet.news.interia.pl...
>W dniu 2014-07-20 09:11, MarcinJM pisze:
>> W dniu 2014-07-20 08:14, Jacek Maciejewski pisze:
>>> Dnia Sun, 20 Jul 2014 00:25:03 +0200, PiteR napisał(a):
>>>
>>>> Auto odczuwalnie osłabło. Dlaczego?
>>>
>>> Zdawało ci się. Kilka % różnicy mocy jest nie do wyczucia. A poza tym,
>>> moc
>>> powinna wzrosnąć. No, chyba że komputer w twoim aucie wyczuwszy brak
>>> elementów dolotu wrzucił jakiś bezpieczny tryb eksploatacji.
>>
>> Tak, zapewne dlatego opracowywanie układów dolotowych jest dosc
>> skomplikowane (ścislej: dolotowo/wydechowych, przy założonym pokryciu
>> faz rozrządu oraz oczekiwanym zakresie obrotów efektywnych uwzględniając
>> odbicia na katalizatorze, bo to praktycznie jeden uklad).
>> A przeciez wystarczy zastosowac nic i za darmo jest MOC.
>> Ech, ludzie, ludzie.
>>
> Większość ludzi uważa, że tzw barany stosowane w autach wyczynowych
> są używane ze względów estetycznych - ładnie wyglądają.
>
> http://imagizer.imageshack.us/a/img811/1523/3lq6.jpg
>
> A nie z powodów zestrojenia czasów potrzebnych aby spaliny z tłoka
> przeszły do rury wydechowej. Czyli aby z poszczególnych tłoków spaliny
> w równych odstępach czasu dostawały się do wydechu (równoległosciowy
> kolektor wydechowy).
>
> Ogólnie to cały układ jest zaprojektowany i policzony.
> Aby pogodzić osiągi z dźwiękiem to inżynierowie z AMG w C63
> pracowali latami.
>
> Ale pomysł, aby ujebać wydech przy samym silniku podoba mi się ;)
>
w tym akurat da rade ale w innych konstrukcjach trzeba gdzies turbine
podpiac...
--
pozdr
tck(at)top.net.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.14 13:10 k...@g...com
- 20.07.14 13:20 PiteR
- 20.07.14 14:13 Tomasz Pyra
- 20.07.14 14:33 Tomasz Pyra
- 20.07.14 16:00 Jacek Maciejewski
- 20.07.14 17:25 PiteR
- 20.07.14 17:26 PiteR
- 20.07.14 18:38 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=