eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysłabnie bez rury dolotowej › Re: słabnie bez rury dolotowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net
    !usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds
    -media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.news
    hosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 20 Jul 2014 18:38:39 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: słabnie bez rury dolotowej
    References: <X...@l...net>
    <53cbb253$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    In-Reply-To: <X...@l...net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <53cbf091$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.154.97
    X-Trace: 1405874321 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2245 83.25.154.97:53807
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1637
    X-Received-Body-CRC: 2691570239
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539282
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-07-20 17:25, PiteR pisze:
    > na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:
    >
    >> I na koniec - bez dolotu silnik pewnie sporo głośniejszy się
    >> zrobił przy wciśniętym gazie.
    >
    > ba, ale dlaczego? :)

    Wciąganie powietrza przez zawory jest procesem bardzo dynamicznym i
    towarzyszy temu sporo hałasu.
    To jest jedno z zadań dla układu dolotowego :)

    Łomot z otwartego dolotu może nie może się równać z tym z otwartego
    wydechu, no ale jest istotny dla hałasu w środku.

    Dla niektórych właścicieli Civiców Type-R to jest ważny parametr
    tuningowego dolotu - to żeby było słychać jak się VTEC włącza ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: