eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srub › Re: smarowanie srub
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: smarowanie srub
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <4683on578tve$.1vhkco8k8y1ux.dlg@40tude.net>
    <5aa43caa$0$31360$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5aa46347$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5aa4fe1b$0$997$65785112@news.neostrada.pl>
    <p834m5$soq$2$m4rkiz@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 11 Mar 2018 13:20:30 +0100
    Message-ID: <n406ap1qm4lt$.1cjx5jvpiqbgv$.dlg@40tude.net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.40.203
    X-Trace: 1520771035 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31364 89.64.40.203:35517
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626393
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 11 Mar 2018 12:41:59 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > On 2018-03-11 10:59, Uzytkownik wrote:
    >> Zwykłe
    >> smary typu towot (ŁT) się zapiekają i wręcz utrudniają później
    >> odkręcenie śrub, a zanim się zapieką mogą spowodować samoczynne
    >> wykręcenie się śrub. Zapiekają się, ponieważ podczas ostrego hamowania
    >> tarcze hamulcowe nagrzewają się do kilkuset stopni Celsjusza i poza
    >> smarami wysokotemperaturowymi wszystkie inne tylko sprawiają problemy.
    >
    > nie sadze zeby temperatura na szpilce\srubie kiedykolwiek w sprawnym,
    > normalnie eksploatowanym pojezdzie mogla przekroczyc 70-90 stopni

    Myślę że bez problemu.

    Może nie jeżdżąc po mieście, ale jeśli jeździ się w sposób silnie
    nagrzewający tarcze, to i felgi i szpilki osiągają bardzo wysokie
    temperatury.

    Może nie jest to "normalna eksploatacja", ale wymieniając koło na odcinku
    specjalnym, trzeba do trzymania nakrętek używać rękawic z nomexu, bo takie
    robocze gumowane się topią :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: