  • Data: 2019-11-12 13:21:36
    Temat: Re: smart zarowki
    Od: jaNus <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.11.2019 o 12:12, Piotr Wyderski pisze:
    > po prostu blokuję numery ukryte.

    Pisałem: odebrałem (sam już nie pamiętam czemu), a to był jakiś
    "państwowiec", skandal, skandal, skandal! Nie powinni mieć do tego
    prawa, jako urząd, nawet policja, pomijając działania operacyjne.

    A co do "blokowania", to rzecz tyczy nr-u stacjonarnego, z dość już
    archaicznym bezprzewodowcem. Zdaje się (już nie pamiętam), że na nim
    jeszcze opcja "wycisz dzwonienie z nr-u ukrytego" jest, ale to nie w nim
    problem, lecz w jeszcze starszej sekretarce: ona takiej opcji nie ma.
    Tedy dzwoni jakiś natręt, nagrywa się (głośnik ryczy!), a ja muszę to
    kasować, co mi czas zajmuje bezproduktywnie.

    Zaś jak wyjeżdżam na dłużej, to wyłączam cały ruter (mam tam VOIP-a), bo
    inaczej ten spam by mi i tak w try-miga zablokował sekretarkę. No i po
    wyłączeniu mój nr zgłasza, że: "Połączenie nie może być zrealizowane".
    No, miałem nadzieję, że co poniektórych to zniechęca na stałe, acz
    skutkiem negatywnym jest możliwość, że zadzwoni jakaś daleka, z dawna
    nie słyszana rodzina (no bo ślub, pogrzeb, takie rzeczy), która mojej
    komórki nie ma, i gdy usłyszy ten komunikat, to też się zniechęci "na
    stałe". Szkoda, rodzinę trzeba szanować, więc czasem odwiedzać, nawet
    taką baaardzo daleką.

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.