  • Data: 2019-11-12 12:12:59
    Temat: Re: smart zarowki
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    jaNus wrote:

    > Ależ oczywiście, że te bazy wyciekają jak Niagara, pisałem tu!

    Gdybyś zarabiał płacę minimalną jako co najmniej "key account manager"
    na jakiejś infolinii, to sam byś to sprzedał, by nie umrzeć z głodu.

    > Natomiast jest jeszcze jeden aspekt takiego procederu:

    Blokowanie numerów działa świetnie, takie telefony dostaję teraz może
    raz na miesiąc. Traktuję to bardziej jako ciekawostkę badawczą "jak ty
    chłopie przeszedłeś przez moje filtry?!" niż rzeczywistą uciążliwość.

    > A przecież zdarzało mi się, że dzwonili z
    > jakiegoś "państwowca" (już nie pomnę co to był za urząd), i numer też
    > był ukryty, skandal!

    Żaden skandal. Zakładam po prostu, że ktoś sam siebie zna znacznie
    lepiej niż ja, więc jeśli się przede mną ukrywa, to ma do tego dobre
    powody i właśnie mi ujawnił swój zamiar. Więc po prostu blokuję numery
    ukryte. Na świecie jest 7.5 miliarda ludzi, jakoś przeboleję
    niemożliwość porozmawiania z milionem z nich.

    Pozdrawiam, Piotr