  • Data: 2018-07-08 22:53:55
    Temat: Re: so i learned lisp ;c
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 lipca 2018 15:37:02 UTC+2 użytkownik fir napisał:

    > z tymi burakami mozna sobie poradzic, musisz je (te tepe bezmózgie wieprze) po
    prostu zidentyfikowac [...]

    No mi też jest przykro patrzeć na poziom dyskusji na tej grupie,
    dlatego niezbyt często tu zaglądam.

    > co do samego gadania o lispie to maly problem jest taki ze chyba nie mam obecnie
    zbytniej motywacji by sie tym zajmowac.. caly ten watek to tylko rzucenie tego
    jednago pasujacego moim zdaniem tekstu (ze lisb nie jest wcale tak unikalny jak to
    ludzi gloszą, absolutnie zwykly jezyk skryptowy - (chyba ze sie myle, ale chyba nie))

    Możesz jeszcze rzucić okiem na ten esej Paula Grahama:
    http://www.paulgraham.com/diff.html

    Z perspektywy "dzisiejszych czasów" większość ficzerów Lispa
    została istotnie wcielona do popularnych języków jak Python czy Ruby,
    choć pod niektórymi względami nadal pozostaje unikatowy.