  • Data: 2017-11-16 12:34:32
    Temat: Re: spawałem dzisiaj diody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "SnCu" <t...@e...ca> napisał w wiadomości

    >Rozumiem, po prostu nie spotkałem się ze spawaniem elektrycznym w
    >samochodach, serio, nie było mi dane. Natomiast całkiem często
    >widziałem, i to w akcji, gościa z tradycyjnym palnikiem.

    Moze nie zwrociles uwagi - MIGomat wyglada jak palnik :-)

    Do cienkich blach tradycyjne spawanie elektrodowe sie praktycznie nie
    nadaje, palnik IMO tez niezbyt, za to migomat daje rade.
    I prawie wszyscy to juz maja.

    A duzo blach jest zgrzewanych i porzadny blacharz ma tez zgrzewarke.

    >Nawet, jak mi w Skarpecie :) spawał widełki trzymające linkę sprzęgła
    >(nie wiem czemu lubiły tak pękać i były jaja z wrzucaniem biegu). I
    >nie był to warsztat Wujka Leona & Szwagra,

    Widelki z solidniejszego przekroju widac.

    Moze po prostu wtedy butla byla tansza niz spawarka.
    Teraz migomat rzadzi ... tylko te cholerne komputery.

    J.