  • Data: 2018-12-31 13:45:57
    Temat: Re: sprzątać czy nie sprzątać?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Porządne odkurzanie raz do roku to minimum. Porządne, czyli coś więcej niż
    > przedmuchiwanie kotów z kąta w kąt. Wiem, że wzorem smartfonów notebooki
    > robią coraz mniej rozbieralne, ale czasem jednak trzeba coś porozkręcać, a
    > generalne porządki obejmują również czyszczenie wyświetlacza i klawiatury,
    > która robi również za radiator.

    Chyba to zależy od modelu. Niektóre mają większe skłonności do
    zatrzymywania w sobie kurzu, niż inne. Właśnie przedwczoraj rozkręciłem
    prawie czteroletniego Della Latitude 3440 - okazał się zupełnie czysty w
    środku. Czemu specjalnie się nie zdziwiłem, ponieważ nigdy nie dawał
    oznak przegrzania, a wiatrak wchodzi na wysokie obroty tylko przy dużym
    obciążeniu. Mój syn ma któregoś z kolei służbowego wypasionego HP
    (modelu nie pamiętam) i walczy z kurzem i przegrzewaniem się.

    Ale faktem jest, należy co pewien czas profilaktycznie zajrzeć do środka.