    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: sprzątać czy nie sprzątać?
    Date: Wed, 02 Jan 2019 01:06:16 GMT

    On 2019-01-01, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Marcin Debowski" g9GWD.147052$a...@f...ams1

    > Proponuję praktyczny sprawdzian -- ja mam takowy za sobą.

    Ja również.

    Ponownie, jaki jest sens tej dyskusji, jesli nie znamy ani
    charakterystyki siatki ani wydajności wentylatora, ani po prawdzie
    konstrukcji całego urządzenia? To nie są układy hermetyczne. Przydusisz
    przepływ w jednym miejscu, zacznie zasysać w innym. O ile się wentylator
    w ogóle wyrobi. Tam jest tyle mozliwych scenariuszy, a Ty tu sobie
    uniwersalnie twierdzisz, że będzie działac jak nalezy. Pomijam juz, że
    skoro to ma tak działać, jak w linku, który zamiesciłeś, to żaden
    gromadzacy się kurz nie powinien przeszkadzać, nie? :)

    --
    Marcin