  • Data: 2018-01-11 18:25:35
    Temat: Re: sterofotografia
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > tak, razem tyle ważą i miejsca zajmują co średnia lustrzanka :)
    > dodatkowy bonus to mina security na lotnisku, jak im tłumaczyłem po co
    > jest takie metalowe coś zrobione z kątowników

    Czy mógłbyś gdzieś wrzucić zdjęcie tej konstrukcji z kątowników? Chcę
    zrobić coś takiego dla dwóch Canonów S90 (jednego mam, drugiego
    namierzyłem za niewielkie pieniądze) i szukam natchnienia - na razie
    myślę o po prostu dwa razy zagiętym pod kątem prostym płaskowniku, tak
    aby aparaty przymocować krótkimi bokami do siebie. Ale chciałbym także
    spróbować zrobić coś bardziej zaawansowanego, aby było to sztywne,
    dobrze trzymało aparaty w żądanej pozycji i można było wygodnie zmieniać
    rozstaw obiektywów.

    Piotr