  • 31. Data: 2014-08-19 01:52:03
    Temat: Re: strona z serwisowkami laptopów
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-08-19 01:39, Pszemol pisze:
    > "Jawi" <t...@p...com> wrote in message
    >
    > Uwierzę jak zobaczę na własne oczy... Na razie nie widzę.
    > A obiecałem że pomogę jak tylko przeprosi, więc dotrzymam słowa!

    No i co? Teraz cię przeprosi, więc uznasz, że odniosłeś sukces
    wychowaeczy. A przy następnej okazji cię zbluzga.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 32. Data: 2014-08-19 02:07:40
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-08-19 01:52, Mario pisze:

    > No i co? Teraz cię przeprosi, więc uznasz, że odniosłeś sukces
    > wychowaeczy. A przy następnej okazji cię zbluzga.
    Pszemol mu w końcu poda linka. żeby z twarzą wyjść i przed grupą się nie
    ugiąć :)
    A ten peowiec zapewne w końcu przeprosi, jak mu zależy, bo sam pipa nie
    znajdzie, a resztę i tak z błotem zmiesza :)
    W szczególności Romana ;)

  • 33. Data: 2014-08-19 08:14:09
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 19.08.2014 o 01:31, Pszemol pisze:
    > "Zbych" <z...@o...pl> wrote in message

    > I jakie z tego wnioski wyciągasz, Watsonie?

    Chyba tylko taki, że lubisz babrać się w gównie.

  • 34. Data: 2014-08-19 08:27:50
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    won powski śmieciu z mojego wątku, idź spuszczać się w strefie euro...

  • 35. Data: 2014-08-19 09:54:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Aug 2014 18:32:10 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Moje obserwacje wskazują na to, że Wasza metoda jest nieskuteczna.
    > Pozwólcie więc, że spróbuję swojej metody...

    Ile osób masz w KF?

    --
    Marek

  • 36. Data: 2014-08-19 19:04:59
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 18 Aug 2014 18:32:10 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Moje obserwacje wskazują na to, że Wasza metoda jest nieskuteczna.
    > Pozwólcie więc, że spróbuję swojej metody...

    Jest nieskuteczna, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto dokarmi. Zagładzanie
    trochę trwa.

    --
    GLaF

  • 37. Data: 2014-08-19 19:30:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Ile osób masz w KF?

    Zero.

  • 38. Data: 2014-08-19 19:54:44
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote in message

    > Jest nieskuteczna, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto dokarmi. Zagładzanie
    > trochę trwa.

    No ba... Wyraznie widac, ze wielu lubi konwersacje z Karolkiem :)
    Moze prosciej bylo by poprostu podac ten link?
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.mis
    c.elektronika/UzjfEQ7POuc

  • 39. Data: 2014-08-19 20:07:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> wrote in message
    > No ba... Wyraznie widac, ze wielu lubi konwersacje z Karolkiem :)
    > Moze prosciej bylo by poprostu podac ten link?

    I co w ten sposób osiągnąłbyś?
    Zachowałeś się teraz jak matka która oddaje dziecku zabawkę
    którą mu odebrał ojciec za niegrzeczne zachowanie... wstyd.

  • 40. Data: 2014-08-19 20:13:48
    Temat: Re: strona z serwisowkami laptop?w
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    > https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.mis
    c.elektronika/UzjfEQ7POuc

    dziękuję, nie słuchaj tych wszystkich pederastów z tej
    pro-po-europejskiej grupy - dzięki.

    P.S. w nagrodę mogę Cię zarejestrować na moim forum - wedle życzenia
    oczywiście.