  • Data: 2017-01-10 21:03:41
    Temat: Re: sukces w zjednoczeniu
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 20:51:53 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > problemem jest ze mozna troche stracic motywacje bo za dzialanie kolejnych kawalkow
    placisz ciezko swoim wlasnym
    > czasem i zyciem - jesli czlowiek zaczyna wazyc czy chce
    > przeznaczyc kolejne kilka godzin dni czy tygodni na to zeby
    > jakas duperela ladnie dzialala to czasem sie zaczyna
    > zastanawiac ..

    mnie ostatnio (przy czym to ostatnio trwa juz dluzej niz rok, juz nawet wlasciwie nie
    wiem ile) ten kryzys
    wyraziscie dopadl i zaczalem robic dluzsze przerwy by troche 'pożyć' (a nie
    przenolajfic cale zycie)
    - co prawda ta druga scieżka okazuje sie rownie
    problematyczna bo wynika z niej mw tyle samo co i z
    kodowania (czyli cos wielce nieokreslonego)