  • 1. Data: 2012-12-17 15:01:46
    Temat: susuki wagon r - napęd na 4 koła?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam

    Poszukując auta dla seniorów, trafiłem na ogłoszenie w którym sprzedawca
    oferuje wagon r z napędem na 4 koła. proszę powiedzciem i jak taki napęd
    jest zrealizowany w maleńkim aucie, i maleńkim siliczku. Czy takie 4x4
    pali wyraźnie więcej paliwa niż napęd na 2 koła? wymaga jakichś
    dodatkowych przeglądów serwisu?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2012-12-17 15:05:32
    Temat: Re: susuki wagon r - napęd na 4 koła?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 15:01:46 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > jest zrealizowany w maleńkim aucie, i maleńkim siliczku. Czy takie 4x4
    > pali wyraźnie więcej paliwa niż napęd na 2 koła? wymaga jakichś

    Przypuszczam, ze to jest naped na przod z automatycznym dopinaniem tylu w
    przypadku uslizgu tylnych kol. Bez centralnego mechanizmu roznicowego,
    tylko ze sprzeglem wiskotycznym.

    Jesli chcesz male i naprawde 4x4, to Subaru Justy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2012-12-17 16:51:48
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 17.12.2012 15:05, Maciek pisze:

> [...]
    > tylko ze sprzeglem wiskotycznym.
    >
    > Jesli chcesz male i naprawde 4x4, to Subaru Justy.

    nie, jak chce zwykłe małe autko 5 drzwi w którym się wysoko siedzi.
    Czy to rozwiązanie (4x4) o którym piszesz, pomoże wyjechać z oblodzonego
    parkingu? podnosi znacząco ilość "łykanego" paliwa?

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-12-17 18:52:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 16:51:48 +0100, ToMasz napisał(a):

    > nie, jak chce zwykłe małe autko 5 drzwi w którym się wysoko siedzi.
    > Czy to rozwiązanie (4x4) o którym piszesz, pomoże wyjechać z oblodzonego
    > parkingu? podnosi znacząco ilość "łykanego" paliwa?

    IMHO zwiekszenie zuzycia, jesli w ogole jakies jest, to pomijalne, bo w
    normalnych warunkach caly moment idzie na przod.

    Tak, pomoze wyjechac.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał