  • 11. Data: 2011-05-18 22:36:50
    Temat: Re: święte krowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello John,

    Thursday, May 19, 2011, 12:24:26 AM, you wrote:

    > Właśnie z powodu organizacji elektrody, nic tam nie piszę i nie
    > zamierzam pisać.

    Może to i lepiej?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-05-18 23:46:19
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Może to i lepiej?

    Też jestem zachwycony.
    K.

  • 13. Data: 2011-05-19 06:35:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Co luseria wie o moderowaniu? Ja zrezygnowałem z moderowania na
    > Elektrodzie z powodu nadmiernej POBŁAŻLIWOŚCI admiralicji Elektrody
    > dla lamerii.

    Z tego co pamiętam to na ciebie były największe skargi. Potrafiłeś się
    przyjebać do kogoś nawet za to że na allegro w opisie przedmiotu wykryłeś
    błąd.

    Marek

  • 14. Data: 2011-05-19 06:37:25
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Ale akurat wątkotwórca ma cokolwiek rację, czasem to nie wiadomo, czy nad
    działaniami
    szanownych panów moderatorów płakać, czy śmiać się...
    Też się parę razy zirytowałem. Tyle, że co tu gadać - wpływu na to specjalnie
    nie ma.
    Ale oczywiście też uogólniać nie można, bo przeciętnie to chyba nie ma aż
    takiego dramatu, a że
    czasem komuś palemka odbije...

  • 15. Data: 2011-05-19 08:29:14
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Z tego co pamiętam to na ciebie były największe skargi. Potrafiłeś się
    > przyjebać do kogoś nawet za to że na allegro w opisie przedmiotu wykryłeś

    Tylu kretynów piszących z błędami ortograficznymi co jest na elektrodzie dawno
    nie widziałem, Nawet na samochodach i piłce nożnej ludzie lepiej piszą.

  • 16. Data: 2011-05-19 09:28:10
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ir2kcq$bh5$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylu kretynów piszących z błędami ortograficznymi co jest na elektrodzie
    > dawno
    > nie widziałem, Nawet na samochodach i piłce nożnej ludzie lepiej piszą.

    Nie mówię akurat o sobie że się do mnie przy..ał, bo nie to nie do mnie się
    przy...ał o błędy na allegro, tak naprawdę to też nie były to błędy
    ortograficzne lecz tylko jakaś sposób opisu przedmiotu mu nie pasował i
    zrypał człowieka),
    Czasem poza elektrodą pisuje się przecież z różnymi innymi forumowiczami i
    co rusz to skarżą się na niego. Nikt ale kompletnie nikt go tam nie lubi od
    tej strony, więc jeśli odszedł to nikt za nim tam nie tęskni.
    W ogóle co do błędów ortograficznych czy literówek to to forum nie jest
    humanistyczne więc należy traktować pewne rzeczy z przymrużeniem oka. Jak
    czytam czasem i widzę ze totalne farmazony piszą niektórzy albo wogóle nie
    czytają co się im pisze, to moderatorowi to nie szkodzi i nie ważne jest że
    to są pierdoły ale za brak przecinka lub literówkę od razu się przypier..ją.

    Marek

  • 17. Data: 2011-05-19 10:03:17
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Wiesz jak znajdziesz jakąś metodę to daj znać bo za dużo sobie
    pozwalają i nie ma jak tego ukrócić.
    Pytałem o to na grupie prawnej, ale rada była taka że mogę tam nie
    zaglądać.
    Myslałem nawet że właściciel elektrody zareaguje jakoś jak pokaże
    sięprzykłady, które delikatnie mówiąc sa na granicy prawa, ale widać
    ze daje przyzwolenie na takie postepowianie.

  • 18. Data: 2011-05-19 10:10:34
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Jeszcze coś, jak rozmawiamy o moderatorach.
    Niech ten co moderuje powie mi dlaczego wg ważne jest to czy na koncu
    zdania jest kropka czy nie, zamiast tego o czym się pisze?
    Bo tego pojąć nie mogę. To jest forum, a nie praca w szkole z języka
    polskiego. Ja nie mówie o przypadkach gdzie ktoś sam nie wie o czym
    piszę (tzn sam nie rozumie co napisał), ale o normalnych
    wypowiedziach.

    Spotkałem tez osobiście przypadek (na sobie) że zadałem pytanie na
    forum, a administrator elektody że skoro on zna odpowiedź to ja tez
    powinienem. To był dopiero skandal. A nawet wyjaśnień nie raczył
    napisać na moją prośbę.

  • 19. Data: 2011-05-19 10:44:41
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
> [...]
    >forum, a administrator elektody że skoro on zna odpowiedź to ja tez
    >powinienem. To był dopiero skandal. A nawet wyjaśnień nie raczył

    Ha! To jest własnie bezczelność! Kiedyś czytałem jak moder zrypał zadawacza
    pytania że ten wpierw nie poszukał odpowiedzi na google. Elektroda w/g
    moderatorów jest więc miejscem dyskusji na tematy które nie pojawiają się
    na google. Problemem jest jednak to że idąc tym tokiem rozumowania elektroda
    nei ma prawa bytu bo w google co kolwiek byś nie wpisał to znajdziesz na to
    odpowiedź.
    Idiotyzmem jest też że moderatorzy kiektórzy zakładają że każdy zna j.
    angielski.
    Dla mnie nie stanowi to problemu bo niemiecki i angielski znam, ale są tacy
    co ani tego ani tego, więc nie każdy przeczyta sobie datasheet, więc poprosi
    o pomoc w wyjaśnieniu, a wtedy jaśnie pan moderator wyżywa się na takim
    pytaczu jak na ścierce, bo przecież w datashecie jest napisane. A co mnie
    spotkało? Kiedyś coś opisując, na potwierdzenia swojej tezy wkleiłem tekst
    zarównio po niemiecku jak i angielsku i zostałem za to zjebany, mimo że
    poniżej cytowałem wybrane istotne zdania w tłumaczeniu polskim.
    Ostatnio coraz rzadziej tam zaglądam. Miałem zamiar pokazać w dziale DIY
    swoje ostatnio wykonane własnej konstrukcji urządzenia a jest ich kilka i to
    w ocenie znajomych naprawdę ciekawych i przydatnych rzeczy, ale jednak
    odstąpiłem.

    Marek

  • 20. Data: 2011-05-19 10:45:08
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 03:03:17 -0700, slawek7 napisał(a):

    > Myslałem nawet że właściciel elektrody zareaguje jakoś jak pokaże
    > sięprzykłady, które delikatnie mówiąc sa na granicy prawa, ale widać ze
    > daje przyzwolenie na takie postepowianie.
    Właściciel zareaguje, jak odstraszą mu użytkowników na tyle, że z AdSense
    przychody spadną.

    Nie zaglądać tam - to całkiem sensowna porada.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski