  • 31. Data: 2017-10-07 12:32:23
    Temat: Re: świetlówki t5 - sterowanie pilotem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Oct 2017 20:10:16 +0200, jacek napisał(a):
> [...]
    2C-50W/2370

    > Ktoś takiego panelu używa?
    > Mam ochotę go kupić i nie wiem czy da się go ściemniać.

    To musisz indywidualnie pytac, bo odpowiedz brzmi "raczej nie".
    Zobaczylbym bym tez czy nie miga wsciekle itp.

    No i czy lumeny nie sa chinskie :-)

    J.

  • 32. Data: 2017-10-07 23:39:04
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-10-07 o 12:32, J.F. pisze:

    > To musisz indywidualnie pytac, bo odpowiedz brzmi "raczej nie".
    > Zobaczylbym bym tez czy nie miga wsciekle itp.
    >
    > No i czy lumeny nie sa chinskie :-)
    Na Allegro znalazłem PANEL LED 48W SLIM PLAFON ciepłe za 76zł
    z przesyłką. Jeden kupię i przetestuję.
    Jeśli będzie ładnie świecił dorobię mu swój zasilacz
    step down i zrobię ściemialnego jeśli nie da się w oryginale
    uzyskać regulacji.

    --
    pzdr, j.r.

  • 33. Data: 2017-10-08 00:53:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Oct 2017 23:39:04 +0200, jacek napisał(a):
> [...]
    > Jeśli będzie ładnie świecił dorobię mu swój zasilacz
    > step down i zrobię ściemialnego jeśli nie da się w oryginale

    cos takiego ?
    http://allegro.pl/panel-led-slim-48w-plafon-lampa-su
    fitowa-60x60-i6926650587.html

    w tytule 48W, w opisie 28W, na zasilaczu
    10W output dc30-42v 220mA

    J.

  • 34. Data: 2017-10-09 21:51:09
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-10-08 o 00:53, J.F. pisze:

    > cos takiego ?
    > http://allegro.pl/panel-led-slim-48w-plafon-lampa-su
    fitowa-60x60-i6926650587.html

    > w tytule 48W, w opisie 28W, na zasilaczu
    > 10W output dc30-42v 220mA

    Nie
    http://allegro.pl/panel-led-48w-slim-plafon-lampa-su
    fitowa-60x60-24h-i6978531109.html
    dokładnie ten dziś kupiłem , jeśli poczekasz kilka dni aż przyjdzie
    paczka(awaria ING dziś zleciłem przelew) to mogę wrzucić fotki
    zasilacza i sprawdzę rzeczywisty pobór naprawionym miernikiem
    Kemota od Kolegi z tej grupy:)

    --
    pzdr, j.r.

  • 35. Data: 2017-10-12 22:46:11
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-10-09 o 21:51, jacek pisze:

> [...]
    > paczka(awaria ING dziś zleciłem przelew) to mogę wrzucić fotki
    > zasilacza i sprawdzę rzeczywisty pobór naprawionym miernikiem

    Tak jak obiecałem podsyłam zdjęcia platfona z aukcji:
    https://obrazki.elektroda.pl/2465528800_1507840745.j
    pg
    https://obrazki.elektroda.pl/8465853400_1507840745.j
    pg
    https://obrazki.elektroda.pl/6540726500_1507840747.j
    pg
    https://obrazki.elektroda.pl/2010448900_1507840760.j
    pg
    https://obrazki.elektroda.pl/6650785100_1507840761.j
    pg
    https://obrazki.elektroda.pl/1829623600_1507840768.j
    pg
    https://obrazki.elektroda.pl/4923524100_1507840770.j
    pg
    Początkowo pobiera 49W, po nagrzaniu spada do 43W.
    Dwa przeciwległe boki grzeją się dość znacznie ok 50-60°C osiągają
    po czasie gdy platfon stoi bokiem pochylony.
    Światło jest równomierne i ciepłe 3000K przez co
    mniej wydajne od zimnego.
    Dwie świetlówki energooszczędne 24W EMOS 2700K
    z odległości 1m bez odblasków dają podobną
    ilość światła, mierzone omomierzem z fotorezystorem z 1m.
    Gołym okiem także podobnie świecą...

    --
    pzdr, j.r.