  • 1. Data: 2017-10-06 16:37:30
    Temat: [agd] Jak nazywa się to co dzieli w pralce wodę w szufladzie?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mam kłopot odnaleźć coś co mi się prawdopodobnie popsuło. Pralka leje mi
    w sąsiednie przegródki szuflady z proszkiem i płynem. Sprawdziłem i
    podczas wypłukiwania proszku leci ciurkiem rownież w przegrodkę z płynem
    do płukania i co wazne leci nie bokiem tylko przez otwory.

    Albo rozszczelnił się plastik w którym sa te otwory albo rozszczelnił
    się jakiś zestaw zaworów które kontroluja gdzie będzie wypłukiwało.

    Mój problem polega na tym że o ile same elementy szuflady potrafie
    znaleźc to nie wiem jak nazywa się ten zestaw zaworów który steruje z
    której szuflady ma wypłukać. Ktoś mi powiedział że "separator" ale nijak
    nie widze teog w kontekście pralek. A może to najzwyczajniej kilka
    osobnych elektrozaworow a nie jeden element?

    Podrzuci ktoś slowo-klucz? Wole chwilowo pralki nie rozbierać, troche z
    tym roboty na oko, najpierw musze ocenić jaki jest worst case finansowo.

  • 2. Data: 2017-10-06 16:43:55
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    > Podrzuci ktoś slowo-klucz? Wole chwilowo pralki nie rozbierać, troche z
    > tym roboty na oko, najpierw musze ocenić jaki jest worst case finansowo.

    W Superautomacie PSS 663S BIO to były dwa osobne elektrozawory: pranie
    wstępne, pranie zasadnicze.

    W pralkach ładowanych od góry jest taka obrotowa dysza, która się
    ustawia na odpowiednią komorę, ale dysza przestawiana jest mechanicznie
    przez programator.

  • 3. Data: 2017-10-06 16:45:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/6/2017 4:43 PM, SnCu wrote:
    > W Superautomacie PSS 663S BIO to były dwa osobne elektrozawory: pranie
    > wstępne, pranie zasadnicze.

    Musi być trzeci na płyn do płukania.

    Moja pralka to Amica Navigator.

  • 4. Data: 2017-10-06 16:54:47
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    > Musi być trzeci na płyn do płukania.
    >
    > Moja pralka to Amica Navigator.

    Czyli ładowana od przodu z szufladką i kąkuterem. Więc raczej
    elektrozawory niż obrotowa dysza. W takim razie szukaj pod hasłem
    "wielozawór".

  • 5. Data: 2017-10-06 17:11:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały ma kłopot odnaleźć coś co mu się prawdopodobnie popsuło:

> [...]
    >
    > Podrzuci ktoś slowo-klucz? Wole chwilowo pralki nie rozbierać, troche z
    > tym roboty na oko, najpierw musze ocenić jaki jest worst case finansowo.

    Spotkałem się z takim zepsuciem u swojej pralki, w dawnych czasach,
    kiedy to jeszcze oznaczło tragedię. Rozbierałem, zaglądałem do środka,
    naprawiałem. Potem jeszcze problem miałem w pralce następnej. Nie było
    żadnego separatora, tylko blok zaworów, dwóch albo trzech. Blok był
    zintegrowany z krućcem do podłączania węża. Taki element z plastiku,
    do którego przykręcone były elementy elektrozaworów. Ja na początku
    zamieniłem zepsuty od głównego wlewu z dobrym od płukania wody, który
    był średnio potrzebny -- pralka przy płukaniu otwierała wszystkie
    zawory. Potem jeszcze zepsuło się tak, że zawór popuszczał nawet
    w wyłączonej pralce.

    W tej pralce może być to pomyślane inaczej, bo nie popuszcza, ale leje
    się w inną dziurę niż trzeba.

    Jarek

    --
    Ne lejem, ne lejem. Ne lejem, ne lejem.
    Zabrali nam pisuar.

  • 6. Data: 2017-10-06 19:49:25
    Od: jacek <j...@w...pl>

    > Musi być trzeci na płyn do płukania.
    >
    > Moja pralka to Amica Navigator.
    W Candy GO5110 np jest wykorzystywane tylko dwa zawory.
    https://obrazki.elektroda.pl/7518829200_1507311993.j
    pg
    Gdy jeden z nich działa pobiera proszek do zasadniczego lub wstępnego
    prania a gdy dwa strumienie się przecinają o wpada do zasobnika
    na płyn. Trzeci króciec przekreślony jest zaślepiony w środku.

    --
    pzdr, j.r.

  • 7. Data: 2017-10-06 21:54:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 Oct 2017 16:45:13 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Moja pralka to Amica Navigator.

    Z nazwy domyślam się, że dostępna z internetu?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2017-10-08 00:36:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Oct 2017 19:49:25 +0200, jacek napisał(a):
> [...]

    north.pl - moze tam znajdziesz odpowiedz.

> [...]
    > Gdy jeden z nich działa pobiera proszek do zasadniczego lub wstępnego
    > prania a gdy dwa strumienie się przecinają o wpada do zasobnika

    Sprytne ...

    > Trzeci króciec przekreślony jest zaślepiony w środku.

    ksiegowy przekalkulowal, ze taniej nie usuwac :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-10-09 21:52:15
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2017-10-08 o 00:36, J.F. pisze:

    > north.pl - moze tam znajdziesz odpowiedz.

    pg

    > Sprytne ...

    > ksiegowy przekalkulowal, ze taniej nie usuwac :-)

    Zmiana formy kosztuje, a mały wycinek w środku może
    być ruchomy:)

    --
    pzdr, j.r.