  • 11. Data: 2010-01-05 21:11:07
    Temat: Re: sygnalizacja wychowawcza
    Od: yos <k...@g...com>

    On 5 Sty, 18:44, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > w poznaniu bardzo często na skrzyzowaniach w nocy czerwone zapala sie na
    > chwile, zeby później włączyć zielone.

    Takie rozwiązania są dobre na jakiś czas. Po miesiącu wszyscy się
    przyzwyczają i co drugi będzie śmigał na czerwonym. No bo nic tak nie
    irytuje, jak zapalające nam się przed nosem czerwone światło na pustej
    drodze w środku nocy.

    --
    yos

  • 12. Data: 2010-01-06 10:51:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    yos wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > przyzwyczają i co drugi będzie śmigał na czerwonym. No bo nic tak nie
    > irytuje, jak zapalające nam się przed nosem czerwone światło na pustej

    ja tam nie wiem. Osobiście "boje" sie czerwonego swiatła, poza tym - nigdy
    nie wiesz, czy czasem swiatło nie właczylo sie bo... ktoś własnie nadjeżdza.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 13. Data: 2010-01-06 10:53:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

    > ja tam nie wiem. Osobiście "boje" sie czerwonego swiatła, poza tym -
    > nigdy nie wiesz, czy czasem swiatło nie właczylo sie bo... ktoś
    > własnie nadjeżdza.

    no i jeszcze jedno - one nie przełączają sie pod nosem, tylko zanim do nich
    dojedziesz, wiec nie ma konieczności wyhamowania do zera, ale przynamniej
    zdązysz zdjąć noge z gazu, a w ekstremalnej sytuacji zaczniesz hamowac, po
    czym stwierdzasz, ze znów jest zielone.

    Działa przyzwoicie

  • 14. Data: 2010-01-06 11:13:33
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    yos pisze:

> [...]
    > przyzwyczają i co drugi będzie śmigał na czerwonym. No bo nic tak nie
    > irytuje, jak zapalające nam się przed nosem czerwone światło na pustej

    Dokładnie tak jest na światłach w Zegrzu Północnym - automat je zapala
    od czapy nawet w środku nocy na odludziu mimo, że na przejściu dla
    pieszych i tak są przyciski dla pieszych. Często można tam zauważyć
    kierowców "znających" te światła, którzy nawet nie zwalniają na czerwonym.

    Inna sprawa, że światła te są w połowie dwóch długich szybkich winkli
    prawo/lewo ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 15. Data: 2010-01-06 11:15:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    O tych mowisz <http://tinyurl.com/y8hxlrg>? To tam sa jakies przejscia?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-01-06 12:52:26
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    > kierowców "znających" te światła, którzy nawet nie zwalniają na czerwonym.
    >
    > Inna sprawa, że światła te są w połowie dwóch długich szybkich winkli

    Tam te swiatla dzialaja na fotokomorki z tego co wiem, jak jedziesz za
    szybko to ci zapala wtedy czerwone na ok 2 sek, ale jest to hujowo
    zrobione bo musisz sie zatrzymac do zera, a nie tylko zwolnic do przepisowej
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 17. Data: 2010-01-06 14:35:28
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    O tych mowisz <http://tinyurl.com/y8hxlrg>? To tam sa jakies przejscia?

    Trza bylo paczec jak ostatnio jechalismy tam a nie dlubac w nosie :)
    Dalej to juz kladke zrobili...
    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 18. Data: 2010-01-06 19:33:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 6 Sty, 15:35, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > Trza bylo paczec jak ostatnio jechalismy tam a nie dlubac w nosie :)
    > Dalej to juz kladke zrobili...
    A no bo tak lajtowo jechaliście, że z nudow dłubałem sobie w nosie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2010-01-07 06:55:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WIADRO pisze:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1636620,0,,zdm_intelige
    ntna_sygnalizacja_wychowa_kierowcow,wiadomosc.html

    > "Sygnalizacja świetlna ze specjalnymi czujnikami ma zapobiec wypadkom
    > na ul. Lucerny.

    wczoraj w teleexpresie było pokazane jak to ładnie działa. znaczy jak
    nie działa. pojazd szybkojadący zbliża się i przejeżdża, a zaraz jak
    tylko przejechał, to czujnik załapał, że ktoś szybko jechał i "szybko"
    zrobił czerwone... pojazdowi jadącemu 50km/h za tym szybkojadącym.
    gratz! drodzy drogowcy.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 20. Data: 2010-01-07 08:51:58
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Michał V-R pisze:
> [...]
    > szybko to ci zapala wtedy czerwone na ok 2 sek, ale jest to hujowo
    > zrobione bo musisz sie zatrzymac do zera, a nie tylko zwolnic do

    Jak się leci pow. 1,2 w tych zakrętach to czerwone nie zdąża się zapalić ;)

    pozdr
    DP
    TL-S